sâmbătă, 30 martie 2013

Comanda MUA

...sau, mai bine spus, comandă cu repetiție, pentru că am mai avut o tentativă acum ceva timp, când a fost reducerea de 50%. Bănuiesc că nu e nevoie să vă mai povestesc și eu ce încurcături au avut loc atunci, cert e că ce îmi pusesem eu pe lista de must have n-a mai ajuns. Pusesem atunci ochii pe fardurile mono MUA, despre care am auzit numai lucruri bune, pe paleta Heaven and Earth si încă pe niște mărunțișuri iar suma totală nu era o pagubă prea mare. Se pare însă că acele produse aveau alt destinatar, m-am enervat că n-au ajuns în posesia mea, deja eram stârnită în legătură cu produsele MUA, citisem peste tot cât de bune sunt pentru prețul pe care îl au așa că, împreună cu încă trei bloggerițe brașovence și cu ajutorul inestimabil al lui Pink Heels, pe la mijlocul lunii martie am intrat și eu în posesia comenzii mele minuscule, dar relevante statistic, de la MUA. Produsele le-am luat la preț întreg, așa că nu m-am mai întins ca data trecută, nici nu știam cum sunt cosmeticele lor, am preferat să iau doar o ojă și o paletă. 

Oja, pe numele ei Mud Pie, a fost 1 liră și este un maro tip noroi (după cum îi spune și numele). Îmi doream de ceva vreme o asemenea nuanță iar faptul că are un aspect mat la uscare nu face decât să mă bucure și mai mult. Ia priviți-o în toată splendoarea ei: 


O veți vedea și într-un NOTD mai mult ca sigur, să vă puteți face o impresie și mai elocventă asupra ei. Per total, mi se pare un produs rezonabil de bun pentru prețul pe care îl are și cel mai probabil Mud Pie nu va rămâne singura ojă MUA din colecția mea.

Paleta de farduri pe care am ales-o de data aceasta este Pretty Pastels, o trusă cu 12 nuanțe pastelate, după cum îi spune și numele. Ca o paranteză, am comparat paleta aceasta cu una Sleek și mi se pare ca dispunerea fardurilor, mărimea ambalajului și a pastilelor de fard sunt identice la milimetru, singura deosebire fiind că la Sleek există oglindă pe când trusele MUA au fereastra aceeas transparentă prin care poți vedea culorile (ceea ce este extrem de util, de la un punct încolo și mai ales dacă ai mai multe palete de la același producător). Mai există și o diferență de calitate, dar eu am testat doar Pretty Pastels de la MUA și nu am o viziune de ansamblu, nu pot emite judecăți doar având un element la dispoziție. Închei paranteza, cu speranța să nu fi părut paranoică.

M-a tentat Pretty Pastels, în defavoarea, de exemplu, a lui Undressed, cunoscutul dupe al lui Naked de la Urban Decay, pur și simplu pentru că în momentul în care a trebuit să mă decid eram într-o stare mai...pastelată să zicem, în sensul că eram conștientă că la capitolul farduri pastelate nu stau chiar foarte bine. 

Cele 12 nuanțe sunt satinate toate, cu excepția unei pastile care e mai degrabă mată. La capitolul pigmentare stau mai mult decât ok, rezistența nu lasă nici ea de dorit și deja am în minte o serie de combinații de culori pentru machiaje pentru că vreau să mai sparg monotonia fardurilor mate folosite zi de zi.

Vă las cu poze elocvente, în funcție de bliț culorile variază un pic:




Dacă vă interesează swatch-uri pentru Pretty Pastels, lăsați-mi un comentariu și promit că mă execut.

În altă ordine de idei, dacă mi se mai pune vreodată pata pe MUA, voi ce-mi mai recomandați de la ei? Ce produse MUA v-au impresionat la modul plăcut și pe care nu le-ați mai achiziționa nici pentru dușmani?

Mi-ar face o bucurie foarte mare dacă ați lăsa mai jos un gând, o observație, un comentariu!

4 comentarii:

  1. Mi-as dori sa vad niste swatch-uri pentru paletuta. :D Nu am incercat niciun produs MUA deci nu am cum sa-ti recomand ceva. :( Planuiesc o comanda pe viitor, m-au atras niste farduri mono de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Your wish is my command! :) O sa vina si swatchurile.

      Mono-uri de la ei mai vreau si eu, ador fardurile mate.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placereeee :D
    "relevante statistic" hahaha :))

    RăspundețiȘtergere