joi, 21 martie 2013

Shopping 2013 (3): Avon

Iată că am comis-o din nou, iar am cedat în fața tentațiilor propuse de Avon, dar, după cum veți putea observa în continuare, am fost relativ cumpătată. Mai mult, ceea ce veți admira mai jos este rezultatul a două comenzi (campania 3 și campania 4) și am preferat să vi le prezint împreună din rațiuni practice și ca să nu vă înnebunesc tot la două postări cu shopping de la Avon. 

De data aceasta m-am axat pe produse de îngrijire (spuma demachiantă căreia îi sunt fidelă de ceva timp, nu pot să cred că am omis să îi fac review, promit că urmează, dar și masca Planet Spa cu argilă, pentru că am descoperit această gamă de măști, după cum vă povesteam aici și continui să o explorez) și pe produse de machiaj. Am ales un ruj persistent, al doilea în colecția mea, două creioane-ruj și o mini ojă Colortrend. 

Așadar, imagine de ansamblu, cu toate ambalajele la locul lor:


Categoria produse de îngrijire:


1. Mască de față Planet Spa Turkish Thermal Baths cu argilă rhassoul. Miroase poate un pic prea dulce pentru gustul meu (dar la o adică  nu trebuie să o mănânc), are o culoare roșiatică o dată întinsă pe față (prima dată m-am speriat că am o reacție alergică) dar își face rezonabil treaba, e încă o variantă leneșă pentru tradiționala mască cu argilă. Va urma review dacă mă rugați.

2. Gel-spumă de curățare Complete Balance. V-am zis, am pierdut șirul recipientelor terminate, mi se pare un produs foarte util, dar nu îi pot jura fidelitate dat fiind faptul că în perioada de după ce s-a terminat recipientul anterior și a sosit acesta l-am înșelat la greu cu spuma de curățare Marrionaud la care va urma cu siguranță review cât de curând. Unde mai pui că mă tentează foarte tare și noua spumă pentru ten mixt de la Nivea (cea albastră) și, la cum mă cunosc, n-o să am liniște până nu o testez și pe aceasta. Țineți-mi pumnii să fie un produs bine formulat și să pot trăi să vă spun povestea celor 3 și a diferențelor dintre ele. Ceva îmi spune însă că tot Complete Solutions va avea câștig de cauză. Deh, știți cum e cu prima iubire...

Produsele de machiaj:


Ruj persistent Extra Lasting nuanța Rose Creme, l-am luat în ideea că ar trebui să port mai multă culoare pe buze. Doar că nu sunt convinsă că mi se potrivește prea tare culoarea asta, e prea roșu pentru mine, n-am îndrăznit încă să îl port, am să vă dau de știre dacă ajung la o concluzie relevantă. Dacă nu, nu m-aș supăra să îi găsesc o proprietară iubitoare. 




1. Mini-ojă Colortrend nuanța Alloy. N-am mai avut oje de la Avon și am zis că ar fi cazul să văd ce e și de capul lor. Am început cu una în varianta mini, la 8 ml, foarte drăgălasă, într-o nuanță de cupru movului (de parcă de nuanțe de mov duc lipsa!). O veți vedea probabil foarte curând pe unghiile mele, moment când am să revin și cu impresii referitoare la aplicare, pigmentație, rezistență și alte asemenea detalii relevante. 

2. Creion-ruj Colortrend Coral You Later, alt produs pentru buze care nu m-a convins, în catalog părea mai puțin portocaliu. Poate ar trebui să renunț la asemenea experimente, nici în cazul acesta nu sunt decisă dacă îmi place sau nu. 

3. Creion-ruj Colortrend Nude Flash. Aici am nimerit-o, mă simt foarte confortabil cu nuanțe de maro-nude. Cu siguranță acest produs va intra în heavy rotation în rutina mea de make-up, mai ales că am optat pentru acest tip de produs datorită promisiunii de a outea fi folosit atât ca contur cât și ca ruj. Ambele rujuri sunt cremoase, am un miros oarecum dulceag, specific gamei și la capitolul rezistență stau bine. 

Am încercat pentru voi niște mici swatch-uri, mai ales că eu m-am chinuit mult de tot să le găsesc pentru a mă decide mai ușor. Primul este, evident Coral You Later iar al doilea Nude Flash:


Ați testat produsele pe care mi le-am achiziționat eu de data aceasta? Daca da, ce impresii v-au făcut?

Aștept cu mare drag și interes comentariile, ideile și părerile voastre!

4 comentarii:

  1. Spuma de curatare de la Nivea e la promo, in DM, cu 12.99 lei . Eu o am pe cea pentru ten uscat si sunt foarte multumita.

    Sunt mare fan produse Planet Spa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru pont! Chiar e un pret ok, in alte parti am vazut preturi mai mari.

      Cat despre Planet Spa...ajung si eu acolo incetul cu incetul!

      Ștergere
  2. Lexa poti sa folosesti rujurile si asa chiar daca ti se par prea intense, pe post de lip-stain. Dab / pat them on in loc de full-on colour, presezi usor pigmentul pe buze. I'm so good at explaining stuff I hope no one asks for directions, they'll end up on Mars. U know what I mean... I hope :)
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Got it, stai linistita...Dar cu cel coral chiar nu imi sta deloc bine, il marit cand prind ocazia...

      Hugz and kisses!

      Ștergere