luni, 1 aprilie 2013

Mine, all mine: Sleek Ultra Matte Darks

Dacă o să îmi ziceți că în ultima vreme am exagerat cu paletele, o să vă dau dreptate, dar o să adaug că așa s-a întâmplat, că în viitorul apropiat o s-o las mai moale și că nu toate au fost în totalitate vina mea. Ca de exemplu minunata Ultra Matte Darks, de la Sleek, principalul adversar al paletei Respect atunci când a fost nevoie să mă decid. Numai bine că Ultra Matte Darks nu era pe stoc așa că alegerea mea a fost ușurată atunci. Totuși, la ceva vreme după asta, surioara mea cea dragă (saru-mâna, Andre! :*) s-a gândit să mi-o dăruiască. Concluzia a fost că mi-a devenit mai dragă decât Respect, care m-a dezamăgit un pic iar Ultra Matte Darks a venit la timp să mă consoleze și să mă uimească definitiv cu calitățile ei.

După cum știți, Ultra Matte Darks (ca de altfel și Ultra Matte Brights) conține numai pastile de fard mat, tip de fard care mie mi se pare foarte elegant. Paleta conține următoarele: Orbit (un turcoaz frumos), Ink (un albastru închis intens), Highness (un mov roial), Noir (evident, negru, un negru-cărbune), Dune (un bej foarte deschis) și Pillow Talk (alb), pe primul rând și Thunder (gri), Maple (un maro roșcat), Flesh (crem), Paper Bag (maro), Villan (culoare prunei) și Fern (verde ferigă, cum îi spune și numele) pe al doilea rând

Absolut remarcabilă este pigmentația acestor farduri, imediat ce am primit trusa mi-am băgat degețelele în toate culorile și le-am swatch-uit pe dosul palmei. Când am vrut să mă curăț, dă-i și freacă cu săpun în cîteva rânduri, altfel nu se ducea. La mine oricum rezistă fardurile onorabil fără primer, doar cu o bază de fond de ten și pudră (cel mai recent record al meu e de la 5 dimineața până pe la 11 seara și când m-am demachiat erau impecabile, folosisem o combinație de fard Seventeen cu unul Nyx), dar pe astea le suspectez că ar rezista mai mult decât poți cere oricărui fard.

Aveam unele mici dubii referitoare la nuanța de turcoaz, cea de albastru marin și cea de verde (nu prea folosesc aceste culori în machiajul ochilor) însă acestea sunt atât de frumoase încât mi-au reconsiderat părerea, chiar mi-au venit 2-3 idei de combinații. Până acum ce am folosit cu succes a fost o combinație de Flesh cu Paper Bag și cu Maple, care e de-a dreptul șocant de pigmentat. Per total, paleta mi se pare foarte versatilă și aș putea chiar să îmi propun un challenge de 30 de zile cu ea în rolul principal și tot nu cred că m-aș plictisi de ea sau că aș epuiza toate combinațiile.

Dar ar fi cazul să las vorbăria și să vă las cu poze, sunt mult mai concludente.




Voi aveți această paletă? Cum vi se pare? În ce combinații vă place s-o folosiți? Dacă n-o aveți, vă tentează? 

Vă aștept cu mare drag în secțiunea de comentarii cu ideile și părerile voastre!

6 comentarii:

  1. Cu mare placere. U sneaky u ca nu-mi zisesei ca ti-o doreai. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuanta Noir mi s-a terminat exagerat de repede :-( adica, nu e chiar gata, dar... Se cam vede "fundul" deja :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, foarte interesant...eu n-am reusit performanta asta pana acum. Iar negru mai am si in alte truse, deci no biggie si daca se consuma asta prea repede.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Daaaa...de-a dreptul minunate, arata chiar mai bine in realitate decat in poze!

      Ștergere