marți, 22 noiembrie 2011

Testez noua gama Apidermaliv

Am fost recent aleasă de către Complexul Apicol Veceslaj Harnaj să testez noua lor gamă de produse cu 95%-100% ingrediente de origine naturală, fără consevanți, coloranți sau parafine. Am primit 5 produse, care mi se par foarte interesante, mai precis balsamul de buze, masca de față, crema de față și 2 creme pentru călcâie, una cu mentă și cealaltă cu propolis (detalii mai multe, bineînțeles, la momentul potrivit). 

Poză de familie cu noua gamă oferită de Complexul Apicol Veceslav Harnaj:


Primul care a intrat deja în teste este balsamul de buze, pentru moment nu spun decât că m-a vrăjit pur și simplu, miroase absolut bestial a portocale (sau așa mi se pare mie) și conține lăptișor de matcă, ulei de măsline și miere, toate ingrediente perfecte pentru îngrijirea buzelor afectate de frigul oribil care s-a lăsat (nu v-am zis că urăsc iarna, nu?). Sunt curioasă ce efecte are pe termen lung, sunt perfect conștientă că, fiind vorba de ingrediente naturale, durează un pic mai mult să își facă treaba pe deplin.

Crema de față a fost cea de-a doua care mi-a trecut prin mâini, foare rapid, eram tare curioasă, așa că mi-am răsfățat tenul cu ea într-o seară în care îl simțeam că suferă. Am apreciat textura bogată, dar și faptul că a intrat în piele mai repede decât mă așteptam. Despre efectele pe termen mediu și lung ale aceste creme cu lăptișor de matcă, ulei de măsline și shea, într-un episod viitor, când voi avea o părere fundamentată.

Masca de față cu lăptișor de matcă, ulei de măsline, unt de shea și miere, pentru ten foarte uscat, uscat și matur, a fost și încă este pe nedrept neglijată. Chiar dacă nu am tenul nici uscat nici matur, o să folosesc cu siguranță masca pentru că tenul meu deja începe să se revolte din cauza efectelor frigului...Și îl ințeleg, până la urmă tenul este cel mai expus în fața frigului, toate celălalte părți ale corpului le putem proteja, însă fața rămâne mai mereu descoperită...Sunt foarte curioasă ce efecte va avea această mască, am așteptări foarte mari de la ea și chiar cred că o să-și facă treaba impecabil.

Cremele pentru călcâie, una cu ulei de măsline, unt de shea și propolis și cealaltă cu ulei de măsline, unt de shea și ulei esențial de mentă, vor intra și ele în scenă cât de curând. Îmi place foarte mult să port tocuri, dar după 10-12 ore cocoțată, încep să mă supere picioarele. Adăugând la asta și o mică problemă cu circulația (uneori efectiv mă ard tălpile), sunt hotărâtă să le acord mai multă atenție picioarelor, tălpilor dar și călcâielor. Mai mult ca sigur, aceste două creme vor îmbunătăți situația actuală, cu atât mai mult cu cât intenționez să respect recomandarea de a însoți aplicarea de masaj (altă pasiune a mea, noroc cu hubby, care prestează la cerere). 

Voi ce părere aveți despre noua gamă Apidermaliv? Aveți vreunul din aceste produse? Vă tentază vreunul? Aștept cu drag părerile, ideile și comentariile voastre.

DISCLAIMER: Chiar dacă am primit produsele pentru testare, părerea mea despre ele va fi una sinceră, pur bazată pe experiența mea, care va fi descrisă în termeni cât mai onești.

2 comentarii: