miercuri, 19 septembrie 2012

Măștile mele de la Avon

Da, iar Avon. Și, culmea, nu mă plătesc, ba dimpotrivă, ca în bancul cu Radio Erevan, eu le dau lor bani. Redevenind serioasă, trebuie să încep de fapt prin a spune că, paradoxal și invers proporțional cu accesibilitatea lor, măștile de față de la Avon nu s-au bucurat de prea multe review-uri. Asta, bineînțeles, la o documentare destul de sumară și rapidă, în urma căreia am constatat că mult mai bine stau măștile de păr de la aceeași firmă. Pe de altă parte, mi s-a părut că am într-un final pretextul să vă arăt, treptat, mica  mea colecție de măști pentru față și de data aceasta am preferat să le prezint în funcție de firmă. 

Ce veți citi în continuare nu sunt review-uri în adevăratul sens al cuvântului pentru măștile de la Avon, ele vor veni în măsura în care vă interesează subiectul și voi primi cereri în acest sens. M-am gândit mai degrabă la o prezentare a acestor produse, cu mici observații personale. 

Imagine de ansamblu:


1. Mască Solutions Complete Balance (Deep Cleansing Clay Mask). Mai pe românește, tradiționala mască cu argilă, parte din setul pe care vi l-am arătat aici. E al doilea flacon care îmi ajunge pe mâini, este o mască destul de bună, varianta rapidă și leneșă a mult mai sănătoasei combinații de argilă în varianta potrivită conform tipului de ten. Își face rezonabil treaba, nu am avut niciun șoc în ceea ce privește profunzimea curățării și partea care nu mă încântă deloc este că nu am observat nicio modificare a nivelului de sebum, așa cum ar fi normal la o mască ce are în compoziție argilă. 


Prețul întreg în catalogul Avon este 21 de lei pentru 75 de ml, însă o găsiți destul de des fie la ofertă fie ca parte din set, la rândul lui la un preț avantajos.

2. Mască Planet Spa Dead Sea Minerals (Facial Mud Mask). Începe să se contureze un tipar, nu-i așa? Ce persoana întreagă la minte are nu una ci două măști cu argilă/nămol? Vă zic eu, una care încă are mici probleme cu sebumul. Masca Planet Spa promite reducerea acestuia, precum și diminuarea aspectului porilor dilatați tocmai datorită compoziției care include nămol și minerale de la Marea Moartă. Ca toate suratele ei din aceeași gamă, miroase tare bine și este tot o variantă leneșă și rapidă de mască cu argilă. Diferența față de cea din gama Solutions este că, după folosire, rămâne pe piele un fel de filtru lunecos (nu o peliculă grasă însă), oricum, o senzație destul de ciudată. Rămâne să mai testez acest lucru și să revin cu un review complet și informat.


Prețul întreg e 26 de lei, tot pentru o cantitate de 75 de ml, dar și ea este des subiectul unor promoții.

3. Mască Planet Spa Provence Lavender and Jasmine (Purifying Face Mask). Aici începe cu adevărat distracția, masca asta e una din preferatele mele ca mod de aplicare și mai ales de îndepărtare, sunt mare fan măști tip film și cu atât mai mult a uneia care miroase frumos, e lila și mai are în plus și particule strălucitoare. Efectul de purificare în profunzime se simte, cel puțin în cazul meu, marea mea problemă este că după aplicare am tendința să mă înec din cauza unui ingredient care îmi irită căile respiratorii. Nimic însă ce nu se poate rezolva cu o mică repriză de tuse. 


Mirosul este cel specific gamei, poate mai pronunțat și de aceea ușor iritant, cantitatea de 75 de mil și prețul de 26 de lei.

4. Mască Planet Spa Mediteranean Olive Oil (Hidrating Face Mask). După cum vedeți, am varianta de 7 ml, am profitat la un moment dat de un pachet de mostre care o includea și pe aceasta în dublu exemplar. Mi-a plăcut mult de tot mirosul, ce de obicei plăcut și nu prea strident, dar și efectul de hidratare și catifelare pe care îl lasă în urmă. Fixată cum sunt pe măștile purificatoare, poate n-ar fi rău să folosesc mai des astfel de produse, chiar și tenul gras are nevoie de hidratare. Mă bate gândul ca la un moment dat în viitor să achiziționez și varianta full size, să văd ce poate. 


Pentru produsul full size, de 75 de ml, prețul este 26 de lei.

5. Mască Planet Spa Japan Sake and Rice (Smoothing Face Mask). Din nou varianta mostră, de 7 ml. Cred că aceasta este varianta care m-a impresionat cel mai puțin, mi se pare inutilă o mască pentru netezirea tenului. Măcar dacă ar lasă în urmă un ten de textura a știți voi ce de bebeluș dar nu-mi amintesc să îmi fi provocat revelații atunci când am folosit-o. Dacă mă rugați frumos, o să o achiziționez full size și o să o supun unor teste amănunțite, poate poate îi aflu secretul.


În poză nu se vede foarte clar, este varianta roz pal a gamei, mirosul trebuie să mărturisesc că mi-a plăcut, dar pentru asta nu ar fi foarte inteligent să dau 26 de lei pentru varianta full size, nu?

Voi ce măști aveți de la Avon? Ce părere v-au lăsat măștile Avon testate? Pe care mi-ați recomanda-o? 

Ca de obicei, aștept cu mare drag ideile, părerile și comentariile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu