marți, 4 octombrie 2011

Preferatele lunilor august și septembrie (și un mic și timid NOTD)

Bag direct scuzele, ca să rezolvăm cu partea asta și să trecem direct la treaba? Ei bine, ok, dacă sunteți curioși, here I go. În ordine: lună de miere, renovat și mutat în casă nouă, un nou proiect profesional (și academic în același timp, vă spun doar că în toamna asta sunt boboc la nivel post-universitar) și, mai nou, extrem de mult de lucru la serviciu. Buuun, că am terminat și cu partea asta, ne putem apuca de ceea ce e cu adevărat important, adică de preferatele lunilor care tocmai au trecut, ultima luna de vară și prima de toamnă. Cu toată vânzoleala, constat că am folosit relativ puține produse, iar la machiaj m-am axat pe produsele de bază. Cât privește bagajul meu de beauty din vacanță, o să citiți o postare separată, împănată cu poze.

Și acum, fără alte introduceri, categoriile obișnuite:

I. Îngrijire

1. Ser contur ochi și buze Gerovital Plant. Practic am revenit la dragostea mea dintâi, o bună perioadă de timp am reușit performanța să abandonez această cremă de ochi în coșulețul cu de toate. Când am redescoperit-o, mi-am dat seama ce prostie am făcut neglijând-o: ca de obicei când pielea din jurul ochilor e deshidratată, am simțit un fel de arsură care s-a atenuat pe măsură ce am folosit serul. Îmi place totul la această cremă, consistența, mirosul, efectul...Unde mai pui că dacă și dorm cum trebuie, crema chiar are șanse să își facă efectul. 

2. Unguent TIS cu gălbenele și propolis, cu efect antiimflamator și cicatrizant. Înainte am avut Cicatrizin, tot de la TIS, dar crema asta e mult mai bună, m-a scăpat de o iritație post-epilat, dar și de un coș monstru sub piele fix în bărbie, care altfel s-ar fi transformat într-o ditamai bubă. Mai mult, are un preț minuscul (era să zic banii mei de țigări pe-o zi, dar unu la mână nu fumez și doi, un pachet de țigări e dublu ca preț), eu l-am luat cu 5,6 lei. S-a dovedit a fi mai bun decât multe alte creme care au costat dublu, triplu and so on.

3. Lierac Hidra-Chrono balsam. Am câștigat produsul, oferit de http://www.beautyroom.ro/ pentru review și am rămas extrem de plăcut surprinsă. Nu mai testasem niciun produs Lierac însă acum balsamul intens hidratant e crema mea preferată. Hidratează extrem de bine, se absoarbe ușor, deși aparent textura este foarte densă, lasă tenul catifelat și, nu în ultimul rând, miroase absolut divin.

4. Lapte vitaminizant demachiant Gerovital Plant. Nu știu ce m-a lovit recent, dar pur și simplu am simțit nevoia să mă demachiez cu lapte demachiant. Deh, așa se întâmplă mereu când ai enșpe mii de variante (cremă demachiantă, spumă, șervețele, loțiune micelară, lapte demachiant and so on), îți permiți să faci mofturi sau să ți se pună pata. Și în cazul acestui produs e vorba de o redescoperire, de fapt cred că n-am știu eu să-l apreciez cum trebuie din prima. Îl folosesc doar pentru demachiatul feței, dacă intră în ochi nu este extraordinat de plăcut, dar pentru ochi am demachiante specializate. Îmi place mult senzația de după, de catifelare, dar și de curat.

5. Demachiant pentru ochi Bourjois. Am acest produs de ceva vreme, dacă nu mă înșel a fost într-un set, dar doar recent am început să îl folosesc intensiv. Și nu m-am mai oprit. Îmi place mult senzația de fresh, dar și faptul că dizolvă orice rimel, fără să-mi traumatizeze ochii sau pielea din jurul lor.

6. Șampon uscat Balea. O descoperire recentă, mi se terminase șamponul uscat de la Batiste. Am vrut să îmi comand tot Batiste, dar acum stau relativ aproape de un DM, așa că m-am folosit de scuza asta să fac o vizită. Șamponul uscat de la Balea mi se pare mai bun ca cel Batiste, are un preț mai mult decât rezonabil, 10 lei (9,99 de fapt, cred), e foarte eficient, nu încarcă la fel de rău părul și, în plus, are un miros foarte bun. O să urmeze un review amănunțit, dată fiind problema mea cu părul și fițele sale.

7. Șervețele umede Pampers. Am recurs la ele într-o seară, după șmotru, când am constatat că nu mai aveam șervețele demachiante. Înainte de varianta din poză le-am avut pe cele simple, în ambalaj albastru-turcoaz. Șervețelele pentru bebeluși sunt, pentru demachiere, mai eficiente și mai mai delicate cu tenul. Senzația de după e absolut minunată, trebuie să încercați ca să mă credeți. Plus că, pentru cei 6-7 lei (vă sugerez să le căutați în supermarket, la raioanele pentru bebeluși, există și promoții destul de frecvent), sunt extreeem de economice. Acum am varianta cu mușețel, parcă tot cele albastre erau mai faine, dar și astea sunt foarte bune. 



II. Machiaj



1. Rimel Max Factor 2000 Calorie Curved Brush. V-am zis că, în materie de machiaj, am păstrat totul la nivel de bază și nu știu cum s-a făcut, dar tot pe aceste produse am avut tendința să pun mâna în lunile ce au trecut (bine, pe lângă pudra, fdt-ul și creioanele prezentate lunile trecute). Rimelul mi l-am luat cu Beau Monde Style și l-am folosit intensiv. M-am obișnuit mai greu cu periuța curbată, îmi plac mai mult cele simple, însă nu pot renunța la el pentru că îmi face genele să pară false: lungi, întoarse și dese. Mi-am luat preferatul meu din toate timpurile, Colossal-ul simplu, însă momentan nici nu l-am deschis, tot 2000 de calorie îmi atrage toată atenția.

2. Fard mono Seventeen. Și fardul ăsta are o poveste în spate, mi l-am luat anul trecut pe post de cadou pentru mine însămi după ce, într-un final, am luat permisul. Fardul este un pic mai pigmentat decât pare în poză, blițut i-a șters din culoare, este de fapt un nude foarte frumos și foarte versatil. Îl folosesc în principal pentru machiajul de tip nude sau chiar pentru no make-up make-up, este ideal pentru așa ceva și, în plus, rezistă impecabil o zi întreagă. 

3. Quad Sephora. Din nou o cunoștință veche, machiajele folosind cele 4 culori din trusă (în diferite combinații) au devenit soluția mea de rezervă când nu am mai mult de 10 minute să mă fac prezentabilă. Sau, când vreau să par nemachiată, deși folosesc farduri, combin cremul pal de la Seventeen cu cea mai închisă nuanță din trusă și voila, un machiaj elegant, discret și foarte ușor de realizat.


III. Nails


1. Oja Flormar Plus Quartz, suvenir din Turcia (din nou, postare yet to come), o nuanță absolut minunată de rubiniu foarte bogat, roșul ideal pentru unghii pentru mine. L-am folosit în combinație cu crakle-ul Natty dar n-am fost uimită de rezistența combinației, nu m-am lămurit cine a fost de vină. Oricum, o să folosesc oja și singură, să mă lămuresc ce e de capul ei.

2. Ojă Natty Crackle. Deh, mă descurc și eu cum pot, am vânat o grămadă un crakle negru de la Flormar, dar nu au adus la noi în oraș și, în plus, nu trec în fiecare zi pe acolo. Am dat 9 lei pe crakle-ul Natty, e primul meu crakle și, deși nu e ideal (mi se pare că s-a ingroșat foarte repede), m-am prins cum stă treaba. O să îl folosesc cât se poate, nu cred că ar fi o idee prea bună să îl diluez cu acetonă...

3. Tratament pentru unghii de la Kallos. Și pe ăsta l-ați mai văzut în lunile trecute, dar îmi place foarte mult, are un miros minunat și intră foarte repede în unghii. Vă reamintesc, 5 lei am dat pe el și face toți banii.

4. Ojă albastră Bing, primită de la o prietenă bună, e prima mea ojă albastră și mi-a plăcut la nebunie cum arată pe unghii. Are un luciu foarte fain, de culoare nu mai zic. Atât de tare mi-a plăcut încât am încercat un mic NOTD, deși sunt total începătoare la asta. Așa că dacă forma unghiilor nu e perfectă sau alte detalii tehnice, mă veți ierta, mai ales dacă vă concentrați pe poză în sine (observați asortarea cu floarea de pe tortul cu care am sărbătorit o lună de căsătorie, dar și pisica absolut superbă, realizată cu un șablon primit cadou de ziua mea). Impresiile, sfaturile și ideile le aștept cu interes. Here we go:


Voi ce produse preferate ați avut lunile trecute? Ce v-a impresionat? Ce v-a dezamăgit? Aștept cu drag părerile, ideile și sugestiile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu