vineri, 2 septembrie 2011

Schwarzkopf Perfect Mousse

Aveam în plan să vă povestesc cum mă împac cu gama Total Repair de la Gliss, însă în seara asta m-am vopsit cu Perfect Mousse de la Schwarzkopf și atât de tare mi-a plăcut produsul încât n-am rezistat să nu îi fac un review. Dar mai întâi, să vă introduc în atmosferă: ultima dată m-am vopsit la salon, înainte de nuntă cu vreo 2 sau 3 săptămâni. A fost destul de scump, 200 de lei, însă a meritat pentru că hair-stylista a reușit să îmi uniformizeze culoarea părului (din care nu reușeam să scot un șaten închis pe care îl alesesem în ideea în care aș fi obținut un ciocolatiu). Mai mult, a folosit vopseaua profesionala Inoa, de la L'Oreal, pe bază de uleiuri, fără amoniac. Pe scurt, vopseaua ideală, dacă trecem cu vederea prețul. Doar că, la ritmul în care îmi apar mie firele albe, asta ar însemna faliment sigur. 

Așa că m-am orientat înspre noua formulă de colorare a părului, cea spumă. Momentan pe piață există două variante, Sublime Mousse de la L'Oreal (brand pe care nu îl prea am la inimă) și Perfect Mousse, de la Schwarzkopf. Adică asta:


Alegerea brandului a fost simplă, alegerea culorii, un pic mai complicată, pentru că în Carrefour-ul de unde am cumpărat vopseaua-spumă gama de nuanțe nu era foarte variată. Am ales până la urmă nuanța 500, Medium Brown, fix culoarea de mai jos:


Și acum câteva cuvinte despre produs. Aplicarea a fost incredibil de ușoară, în cutie există un tub cu gel colorant și un recipient cu difuzor pentru spuma rezultată (se toarnă pur și simplu gelul colorant în tubul alb). Ceea ce urăsc eu la vopsit tradițional e tot timpul pierdut cu vopsitul minuțios al fiecărei șuvițe, ceea ce, la lungimea de păr pe care o am eu acum, durează peste o oră. Cu Perfect Mousse în 20 de minute nu am avut ce face. N-am luat fiecare șuviță în parte, în ideea că oricum spuma pătrunde oricum și în vecinătatea șuviței pe care e aplicată. Un alt mare plus e că nu curge deloc deloc, așa că pătarea hainelor e aproape imposibilă. Eu m-am ales cu câteva urme pe mâini, dincolo de linia mănușilor, dar s-au dus foarte repede cu săpun. 

Datorită faptului că nu conține amoniac, nu-ți mută nasul și nici nu lasă în urmă în păr acel miros specific de proaspăt vopsit. Acest aspect este pentru mine și pentru nasul meu extra mega hiper sensibil o imensă bilă albă. 

Timpul indicat în prospect este de 30 de minute, dar eu am stat doar 20 pentru că mi-am dat seama că am nimerit o nuanță un pic prea închisă și nu vroiam să ajung iar brunetă. Pentru a îndepărta vopseaua, părul trebuie masat până face spumă, după care e necesară clătirea până nu mai curge deloc culoare din el. Ce m-a impresionat în această fază a fost moliciunea incredibilă a părului, așa că am sărit peste aplicarea balsamului, balsam care e și el în pachet. După uscare, am constatat că am avut dreptate: am pecit un pic nuanța, a ieșit un pic mai închis decât mi-aș fi dorit (închipuiți-vă o ciocolată cu foaaaarte puțin lapte), o acoperire rezonabilă a firelor albe (având în vedere că nu am aplicat vopseaua cu foarte mare atenție și că nici nu am stat tot timpul menționat pe prospect, nu cred că am motive să mă plâng). Părul meu este acum relativ moale, neagresat, deci nu a suferit prea tare. Se poate să fie aici și mâna gamei Total Repair, dar despre asta vă povestesc în altă postare. Totul, de la aplicare până înclusiv la uscare, nu cred că a depășit o oră jumătate. 

Concluzia? Nu cred că mă mai întorc prea curând la vopseaua tip cremă, mai am doar de lucrat un pic la găsirea nuanțelot (în sensul căutării lor în magazin, eu știu foarte bine ce vreau, mai rămâne să și găsesc).  Cu siguranță data viitoare când va trebui să mă vopsesc voi alege tot vopseaua spumă și ceva mă face să cred că voi rămâne fidelă brandului Schwarzkopf, mai ales că de Sublime Mousse de la L'Oreal nu am auzit lucruri prea bune. 

Voi ce părere aveți despre vopseaua tip spumă? Ați încercat-o? Vă tentează? Aștept cu drag părerile, ideile și comentariile voastre.

24 de comentarii:

  1. Imi place review-ul :D
    Nu am incercat vopseaua spuma, insa m-a tentat, nu am ales-o pt ca aveam impresia ca nu vopseste bine, in sensul ca e si fara amoniac si e si spuma, astfel mi s-a parut cam prea light:)).. insa cred ca o voi incerca next time..:D
    :*
    http://dexxy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e fara amoniac, sigur ma tenteaza si pe mine. Momentan catre asta tind pentru ca imi cresc firele de par alb cu viteza luminii si de la vopseaua normala se usuca vazand cu ochii.
    Te rog sa updatezi cu rezistenta pe firele albe, asta e un punct foarte delicat pe care as vrea sa-l stiu inainte sa iau vopseaua asta. Si am inteles bine, culorile ies mai inchise decat reprezentarea lor pe cutie si semnificatia cifrelor? (pentru ca in mod normal, la vopseaua profesionala 5 inseamna un saten deschis, dar stiu ca Schwarzkopf nu prea tine cont de ele din experientele anterioare)

    RăspundețiȘtergere
  3. am scris,am incercat-o. mi-a placut aplicarea,dar totusi nu a iesit culoare care o asteptam.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dexxy:multumesc mult. De vopsit vopseste foarte bine, there's no doubt about it.

    @Sadie:Fix aceeasi problema o am si eu cu firele albe, mi se pare de-a dreptul strigator la cer, abia am implinit 26 de ani. Pana acum sunt foarte multumita de rezistenta firelor albe, sunt curioasa cum se comporta in timp. Cat priveste culoarea...nu-mi dau seama de ce a iesit mai inchisa, se poate sa fi fost cuticula deschisa, cum m-am balacit in piscina o gramada, si de aia sa fi absorbit mai multa...I will never know, cert e ca daca stateam 30 de minute, ieseam bruneta. Clar aleg o nuanta mai deschisa data viitoare, asta numai saten deschis nu a fost. Nu m-am mai vopsit cu Schwarzkopf. Sfatul meu e sa alegi o nuanta mai deschisa decat iti doresti, s-ar putea sa iasa mai inchisa. Poate o fi fost doar cazul meu, nu imi dau seama.

    @modniza: a iesit mai deschisa sau mai inchisa, ca in cazul meu? Oricum, eu zic ca nu e o vopsea rea, atata timp cat acordam o atentie maxima alegerii culorii. Pup back.

    RăspundețiȘtergere
  5. spune-mi te rog daca se murdaresc camasile albe de la parul tau dupa o zi de stat pe-afara. As vrea si eu sa imi fac parul asa. Pana acum foloseam creme gloss de la l`oreal si nu se murdarea camasa decat pe guler, dedesubt. Nu se vedea si pe partea indoita in afara. Serviciul imi impune sa stau 12 ore pe zi cu camasa alba, de aceea intreb. si daca ai testat daca iese culoare cand picura afara. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, Liz. Ieri chiar am purtat o bluza alba (nu camasa)si e ca si cum n-as fi purtat-o. E adevarat ca majoritatea timpului am avut parul prins, dar l-am avut si pe spate (si e destul de lung, trece de umeri), asa ca ar fi avut timp sa se murdareasca bluza, daca chiar era. Prosopul mi s-a patat un pic, dar o sa iasa la spalat. Nu m-a prins ploaia inca, dar n-am patit sa imi curga vopseaua niciodata pe ploaie, deci cred ca e ok. Mi-a mai curs putina culoare cand m-am spalat pe cap, aseara, dar banuiesc ca niciodata nu ploua asa tare ca atunci cand te speli pe cap. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru raspuns :*
    Ma gandeam daca in timp se duce toata culoarea de pe par.. Eu am facut aceeasi chestie cu vopseaua, mi-am luat saten inchis in speranta ca o sa iasa..saten inchis. Dar a iesit negru. Dupa doua aplicari deja nu se mai cunostea vreun saten. Era negru si atat. Si ca sa nu se mai duca nici negrul ala am zis ca as putea incerca vopsea permanenta..neagra. Acu as vrea sa schimb culoarea iar tipa de la coaforul unde merg imi spunea ca daca vreau sa o schimb trebuie sa il las vreun an si ceva sa creasca. Doar ca ma dispera diferenta de culoare, mai ales ca parul meu natural la soare se deschide si mai tare la culoare. Poate daca bag nuantator, un saten normal nu e asa mare diferenta si pot avea rabdare sa creasca mai bine. Nici eu nu stiu ce sa fac. Oricum, ma interesa daca iese tare culoarea si pare ok. Ala de la l`oreal in final nu se ducea de tot de pe par, dar cu cat il spalam parul arata cu o culoare mai naturala decat negru negru si tot e mai bine..

    RăspundețiȘtergere
  8. te astept si la mine pe blog luizaburlacu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. hey! eu m-am vopsit cu casting creme gloss de la l`oreal pana acum si chiar zilele astea ma gandeam ca schwarzkopful are niste nuante superbe la blond <3. ma bucur mult ca ai facut acest review, poate luna viitoare o sa incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. inca o intrebareee :D. daca ai radacini vizible, cum scrie pe "prospect" sa procedezi ca sa se uniformizeze culoarea?

    RăspundețiȘtergere
  11. Bunam Kitty, si welcome! Vopseaua chiar merita incercata, iar in legatura cu radacinile vizibile, se poate opta doar pentru vopsirea lor. Dar banueisc ca pe tine te intereseaza o culoare uniforma. Pe prospect apar informatii despre vopsirea totala si cea numai pe radacini, dar ma gandesc ca, pentru a obtine o culoare uniforma ar trebui mai intai sa vopsesti radacinile si apoi sa te mai vopsesti o data si pe lungime si pe radacini. Sa ma tii la curent cum a iesit. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. Uhuuu...complicat :(. atunci ma mai fac inca o data cu casting sa-mi pot acoperi radacinile si apoi, inainte sa se vada iar, ma fac cu perfect mousse :). asta ma gandeam sa o incerc -> http://www.perfectmousse.com/uploads/tx_templavoila/950_com.jpg 950 golden blonde :)

    RăspundețiȘtergere
  13. E si asta o varianta. Culoare e superba, imi place mult. Mult spor! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Alexandra, ne faci un update? Cum e cu firele albe? S-au decolorat sau vopseaua rezista bine?

    RăspundețiȘtergere
  15. Deia, a fost vreo 22 de lei, in Carrefour.

    Sadie, am stat sa ma lamuresc foarte clar cum se comporta vopseaua. Am senzatia ca e mai eficienta vopseaua spuma decat cea crema in ceea ce priveste acoperirea dar si rezistenta acoperirii. In afara firelor pe care le-am ratat la vopsire, parul arata chiar foarte bine, sunt foarte multumita. Daca ma vopseam cu vopsea normala, pana acum o luam razna la vederea tuturor firelor albe care ar fi aparut deja.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi dai vesti imbucuratoare! Eu am trei saptamani de la ultima vopsire, parul a crescut aproape un centimetru, firele albe se vad deja si in maxim doua saptamani trebuie sa ma vopsesc. O sa ma uit cu atentie dupa vopseaua asta, mai ales ca o sa fiu nevoita sa ma vopsesc singura. Poate imi gasesc "a new best friend". Cred ca o sa-mi iau un blond inchis, ca sa iasa saten deschis...

    RăspundețiȘtergere
  17. Asta cred si eu, ca ies mai inchise nuantele decat pe cutie, desi acum am o culoare mai faina decat imediat dupa ce m-am vopsit, parca nu mai e asa inchis...Si la faza cu firele albe, clar ma sesizam, ca ma streseaza rau de tot faza.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si pe mine ma streseaza, am 25 de ani si deja am aproape 4 ani de cand ma vopsesc constant ca sa scap de firele albe....

    RăspundețiȘtergere
  19. Te inteleg perfect, Sadie, mie imi place de numa culoarea mea naturala, dar din cauza ca am extrem de multe fire albe (si am doar 26 de ani), trebuie sa apelez la vopsea :(( Dar la mine cred ca e genetic, matusa mea se vopseste de la 16 ani. :((

    RăspundețiȘtergere
  20. SUPER!!!!nu am cuvinte sa descriu ce usor si comod e sa te vopsesti cu aceasta spuma...la inceput m-am gandit ca nu o sa imi ajunga un tub,dar cand mi-am acoperit tot parul mi-am dat seama ca in recipient mai era un sfert.Pretul e super,cantitate ok,culoare exact ca cea de pe ambalaj....cea mai buna experienta la vopsit...nota 11:))

    RăspundețiȘtergere
  21. pentru un par care trece cu o palma de umeri ar ajunge un tub?

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna. Am vrut sa te intreb ce cantitate are? am parul lung imi ajunge pana peste sani cu putin , de obicei iau 2 tuburi de vopsea, dar ramane cate umpic de fiecare data. M-am vopsit de curand si mi-a iesit o nuanta cam neuniforma (am fost roscata si mam vopsit un saten mai inchis catre brunet si inca se vad reflexiile rosii )

    RăspundețiȘtergere