joi, 2 iunie 2011

Preferatele lunilor aprilie și mai

Pentru că n-am fost pe fază, luna aprilie a trecut până să mă prind eu că era deja mai și eu nu postasem preferatele din aprilie. Mai nou am senzația că timpul trece mult mai lent, astfel că rămân surprinsă cât de repede vin momente pe care eu le credeam încă departe. Dar, revenind la oile noastre, am decis că decât să sar cu totul luna aprilie din seria postărilor Preferatele luni..., mai bine recuperez și vă prezint ce produse am descoperit și ulterior am folosit cu drag în lunile aprilie și mai. Așadar, să începem:

I. Categoria Îngrijire


De la stânga la dreapta, în ordinea numerelor de pe tricou:

1. Visible Care cremă de duș/baie de la Dove. A fost cadou la Ce se întâmplă, doctore, numărul din mai și pentru mine a fost chiar o descoperire, nu prea folosesc geluri de duș de la Dove. Îmi place pentru că hidratează extraordinar de bine, catifelează pielea și îl folosesc în special atunci când vreau să sar peste etapa aplicării loțiunii de corp, face și treaba acesteia. Chestia cu piele mai luminoasă în 7 zile n-am testat-o personal, pentru că nu folosesc Visible Care 2 zile una după alta, asta ar fi o jignire oribilă la adresa armatei de geluri de duș Bourjois. 

2. Gommage Detox gel de duș exfoliant de la Bourjois. Îmi place la nebunie mirosul foarte fresh de lămâie, dar și faptul că particulele exfoliante nu sunt foarte dure sau mari, și totuși își fac treaba exemplar. La fel, efectul de hidratare nu este nici el de neglijat, precum și bunadispoziție pe care o aduce. Produsul este ideal pentru dușul de dimineață, vă promit eu că ziua va începe cum nu se poate mai bine.

3. Gel de duș mineral hidratant, tot de la Bourjois. Face parte din gama nou apărută, care se laudă cu 98% ingrediente naturale. Acest produs merită un premiu special pentru că, dincolo de miros, textură, hidratare și alte caracteristici bune, poate funcționa cu succes și pe post de șampon. Să mă explic: săptămâna trecută am fost plecată pentru câteva zile și, deși eram blindată cu tot arsenalul de beauty de care aș fi avut nevoie, fix șamponul l-am omis, zicându-mi că nu e nicio tragedie, îmi iau de la destinație. Ei bine, m-am luat cu altele și până la urmă am apelat la gelul de duș pentru spălarea părului, care între noi fie vorba, este extrem de temperamental și se mai laudă și cu o dermatită seboreică a pielii capului. De asa  nu vorbesc eu despre șampoane, din start am o problemă și puține sunt șampoanele care nu îmi lasă gust amar. Totuși, gelul de duș mineral de la Bourjois s-a descurcat mai mult decât onorabil în postura de gel de duș, fiind mai bun decât aproximativ 90% din toate șampoanele încercate vreodată de mine. 

4. Exfoliant purifiant Pure Zone de la L'Oreal, pe numele lui întreg Chrono Clear. Nu am prea mare încredere în produsele L'Oreal din principiu, însă exfoliantul l-am primit cadou alături de o loțiune matifiantă care încă n-a intrat in teste. M-a atras periuța cu 500 de piciorușe, foarte flexibili, care își fac treaba deși periuța nu este deloc dură. Per total, mi-a lăsat fața curată și, sper eu, purificată și eventual cu niște musafiri în minus, însă dacă acest lucru s-a întâmplat, nu știu dacă e neapărat meritul gelului sau pur și simplu al periuței.

5. Loțiune de corp pentru fermitate cu mandarină de la Elmiplant. Nu sunt fan mandarină, însă această loțiune m-a convins să mai dau o șansă acestui fruct. Textura este ușoară și intră repede în piele, efectul de hidratare fiind de lungă durată, mirosul este unul plăcut chiar și pentru un nas alergic ca al meu, iar efectul de fermitate se observă chiar în condițiile în care am folosit loțiunea cu mai puțină consecvență decât e recomandat. Pentru perioada de vară este loțiunea de corp ideală, mai ales că teoretic aduce și un mic plus prin fermitatea pe care i-o dă pielii în numai 7 zile.

6. Loțiune tonică hidratantă Gerovital Plant cu Complexul Herbatonic. Mi-a salvat tenul de propriile excese de temperament, într-o pasă nu prea fericită. Da, are în compoziție și alcool, însă acest lucru chiar nu mă afectează atâta timp cât șterge efectiv orice coș sau urmă a lui, dar și hidratează. Nu mă pot plânge nici de piele care strânge, nici de senzație de uscare a tenului și, în plus, am scăpat de monstruleții mai încăpățânați. Descoperirea am făcut-o cu ajutorul dragei de Mica, ea lăuda loțiunea și explica ce frumos a scăpat-o de coșuri.

7. Deodorant mineral Respect de la Bourjois, cadou de la prietenul meu. N-am mai avut până acum deodorante de la Bourjois și acest produs, din aceeași gamă nouă, are un miros foarte plăcut, subtil și fresh, nu lasă urme albe și în același timp își face treaba. Îl port mereu în geantă și îl folosesc ori de câte ori e nevoie. 

8. Mască purifiantă cu castravete Avon Naturals. O mască peel-off care lasă tenul curat fără să fie agresivă (așa cum vă povesteam că se mai întâmplă în cazul măștii de la Himalaya). O recomand celor cu ten normal înspre mixt și cu puncte negre, chiar se simte diferența după aplicarea acestei măști. 

II. Categoria make-up


1. Balsam de buze Himalaya, primit cadou de Paști de la prietena mea cea mai bună. Eu sunt destul de leneșă când vine vorba de aplicarea de rujuri, glossuri sau balsamuri, însă acest produs, dincolo de faptul că hidratează foarte bine și nu e nevoie să îl folosesc excesiv, efectiv invită la aplicare pentru că miroase a gumă Turbo, acea gumă cu surprize din copilărie. Se pare că am dat peste balsamul de buze ideal pentru mine, datorită mirosului, texturii, gustului (un pic dulce) și hidratării pe care o oferă

2. Palete de farduri de ochi Sephora. Am primit 2 de la prietenul meu (da, a vizitat Sephora mai des decât mine, știți doar că el mi-a luat și sprayul pentru fixarea machiajului, despre care v-am povestit aici), una de ziua numelui (21 aprilie) și a doua de Paști. Prima am primit-o pe cea cu tonuri de mov. Ambele îmi plac la fel de mult, de când le-am primit le-am folosit aproape zilnic, cea din dreapta este ideală pentru machiaj nude, de zi, iar cea de-a doua, perfectă pentru zilele în care vreau ceva mai multă culoare. Cele 5 nuanțe din fiecare paletă permit o grămadă de combinații (v-aș da numărul exact, dar permutările și combinațiile n-au fost punctul meu forte), astfel că atunci când am fost plecată am luat cele două palete, plus una de la Seventeen și nu m-am machiat 2 zile la fel. Pretty cool, right?

3. Mascara Colossal de la Maybelline. My all time favourite, l-am redescoperit recent în sertarul cu rimeluri, l-am abandonat o perioadă total nemeritat. Mă înțeleg foarte bine și cu alte mărci și tipuri de mascara, dar Colossal-ul mi se potrivește mănușă.

4. Creion de ochi SuperShock de la Avon. Primul liner cu textură de gel și sub forma unui creion. E negru tăciune, e nevoie de un pic de efort pentru a-l demachia (asta ar trebui să fie proba absolută pentru orice demachiant care se respectă) și are o rezistență de invidiat. Am citit că unele fete n-ar fi chiar mulțumite cu cât rezistă acest creion pe waterline de exemplu, însă el l-am purtat și 10-12 ore și era nemișcat, chiar dacă poate îi mai scăzuse din intensitate, lucru total de înțeles după atâtea ore. Pentru mine, însă, obișnuită ca după maxim 2 ore să nu mai am nimic pe waterline, Supershock-ul este o schimbare în bine. Mai nou îl folosesc pentru conturul pleoapei superioare, este și mai rezistent, și, deși este atât de negru, mărește optic ochii.

Care au fost preferate voastre în luna mai? Ce produse ați folosit cu drag? Ce descoperiri cosmetice ați făcut? Aștept cu drag părerile, comentariile și ideile voastre.

Nu uitați de giveaway-ul la care pun în joc o minunată pensulă Sigma F80. Mai aveți timp până duminică să vă înscrieți. Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu