sâmbătă, 19 martie 2011

Sephora makeup setting mist

Deşi avem Sephora în oraş de aproape o lună, eu nu am reuşit încă să îi calc pragul (lucrez în celalalt capăt al oraşului şi am şi un program care îmi ocupă cam toată ziua), însă prietenul meu a făcut o vizită. Nu de plăcere, ci pentru că, după o documentare temeinică pe internet, am aflat de existenţa spray-ului care fixează machiajul. Şi nu că aş avea eu probleme cu rezistenţa lui, însă, aşa cum vă povesteam, anul acesta o să fiu mireasă. Data nunţii am ales-o în mijlocul verii, aşa mi-am dorit dintotdeauna, dar acum trebuie să rezolv eventualele probleme pe care s-ar putea să le întâmpin la capitolul machiaj. Şi perfecţionistă cum sunt, am început să mă îngrijorez din timp, ca să pot să o fac cum trebuie, că şi stresatul ăsta are regulile lui. 

Ziceam că am aflat că există un asemenea spray de pe net. Cu ajutorul prietenului meu (aka viitorul soţ), care iniţial a făcut o vizită unui magazin cu produse profesionale şi abia apoi a ajuns la Sephora, am intrat în posesia spray-ului pentru fixarea machiajului. A costat 50 de lei, are 50 de mililitri, e fabricat în Franţa şi lista de ingrediente nu îmi sună chiar bine. Totuşi, ţinând cont de faptul că nu o să îl folosesc zilnic şi că există un scop mai mult decât nobil, eu zic că n-o să fie chiar o tragedie că o să intru în contact pentru o zi cu Methylpropanediol, Polysorbate 20, AMP-Acrylates, Methacrylate, Capolymer, Capryloyl Glycine, Sodium Hyaluronate, Alphaisometryl Ionone, Butylphenyl Methylpropional şi Geraniol. Din fericire, cunoştinţele mele de chimie sunt mult prea palide (deh, sunt filolog) ca să ştiu on the spot ce e cu drăguţii de mai sus şi refuz sa caut informaţii despre ei. 

Nu m-am mulţumit cu simplul fapt de a-l avea, am zis că trebuie neapărat să văd cum reacţionează tenul meu la acest produs, să văd cum arată machiajul, într-un cuvânt, să văd ce poate sprayul. Asta, ca să nu am surprize neplăcute. Aşa că ieri, după ce m-am machiat în mod obişnuit (fdt, pudră, primer, fard de ochi, liner, rimel), am dat câteva fâsuri din spray pe faţă. Nu o să vă mint, prima senzaţie e că te-a stropit cineva cu apă din abundenţă pe faţă. Excesul trebuie tamponat pentru a grăbi absorbţia, fie cu un şerveţel, fie cu un stippling brush.

Cum s-a comportat machiajul? Mai bine ca de obicei. Încep să am probleme serioase cu fdt-ul, a fost dragoste mare între mine şi Affinitone Mineral, dar acum nu mai cooperează ca pe vremuri, aşa că mă confrunt cu un luciu enervant la câteva ore de la aplicare, deşi mă dau şi cu pudră. Cu spray-ul de la Sephora, târziu de tot a apărut o idee de luciu timid şi mi s-a părut că fondul de ten a rezistat surprinzător de bine. Inclusiv la felul cum îmi arăta tenul am observat îmbunătăţiri, părea mai fresh, deci m-am stresat relativ degeaba în privinţa ingredientelor. Tot mă stresez cum o să îmi reziste machiajul într-o zi caniculară de vară, dar şi la asta mai pot lucra înlocuind din produse.

Pe de altă parte, am observat că rimelul normal (nerezistent la apă) are tendinţa să o ia la vale atunci când aplic spray-ul, tocmai datorită consistenţei lichide. Dar asta se poate rezolva cu un rimel waterproof sau pur şi simplu cu un mic retuş după fâs-fâsuri. Tot după aplicare, am avut senzaţia de piele un pic lipicioasă, care s-a mai estompat pe parcursul zilei, lăsând locul unei pieli catifelate. 

Spray-ul pentru fixarea machiajului de la Sephora mi se pare un produs bun, care promite şi care chiar se ţine de cuvânt. Este primul meu produs Sephora şi prima impresie e una bună. Totuşi, aş cam vrea să încerc şi spray-ul pentru fixarea machiajului de la Elf, cel din gama studio. Voi îl aveţi, l-aţi încercat? Ce părere aveţi despre el? Dar despre cel Sephora? Aştept părerile şi comentariile voastre cu drag şi cu interes. 

10 comentarii:

  1. Bun review. Ma cam opreste pretul (si colectia din sertar) ca l-as lua. si eu vreau Elf.


    Ai un tag la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Anaissa, rosesc aici. Eu l-am primit cadou, de aia pretul e un pic irelevant pentru mine...Multumesc si pentru tag, acum ma uit despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu am incercat pana acum un spray fixator, dar ma gadeam de ceva vreme sa-mi iau si eu. un sfat: aplica rimlul dupa ce folosesti spray-ul. am impresia ca am citit asta pe undeva, nu-mi aduc aminte. dar de ce nu apelezi la un make-up artist pt nunta? just saying... :D pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Il am eu, e ok, nimic spectaculos. Si eu aplic mascara dupa setting spray ca sa nu mai am problema de care ai mentionat tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc, fetelor, pentru sugestii. Deh, prima data n-am stiut, de acum o sa stiu mai bine.
    Iulia, nici nu indraznesc sa ma machiez singura, o sa fiu prea emotionata, n-o sa imi iasa ce vreau eu (sau o sa mi se para ca nu iese), o sa ma enervez and so on. Merg la make-up artist, dar vroiam sa ma sigur ca ce face ea o sa dureze toata ziua pe canicula si cat mai mult din noapte.

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am mai machiat mirese si sfatul meu este sa te bazezi pe primere - la ochi TFSI (e cel mai bun dupa parerea mea) iar pe fata depinde... si de tenul tau si de produsele la care ai acces.
    Oricum eu cred ca primerele fac mai mult pentru rezistenta machiajului decat apa termala sau sprayul pentru fixarea machiajului.
    a, si rimelul neaparat waterproof.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am ajuns destul de tarziu la Sephora, doar acum 2 saptamani, si am avut un soc. Am dat de o tipa suuuper amabila, serviabila...nu stiu de ce (poate din experienta de zi cu zi prin magazine), dar nu ma asteptam la asta. Ma interesa un fdt de la estee lauder si imi trebuia o mostra pentru testarea nuantei pe pielea mea.Ma documentasem pe net despre produs si am vazut ca vanzatoarea stia despre ce era vorba in propozitie.
    Cat despre machiajul din ziua nuntii iti recomand pe cineva care lucreaza la un salon despre care sa fi auzit ca este ok, nu pe cineva care face asta "acasa, din pasiune". Am fost domnisoara de onoare de cariera, apoi mireasa si ,ulterior, nasa...am vazut mirese "distruse" de un machiaj nepotrivit si produse ieftine, dar si mirese puse in evidenta neasteptat de bine.
    Felicitari pentru eveniment

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra foarte util articol, mersi mult :) chiar cautam ceva info reala despre spray.

    "am vazut mirese "distruse" de un machiaj nepotrivit si produse ieftine" daaa... din pacate am vazut si eu asa ceva :( ma simteam singura foarte incomod caci nu prea aveam placerea sa privesc in ochi mireasa atunci cind discutam :( ca doar, nu avea sa-i spun direct "doamne fereste, te-ai uitat in oglida, ti-e pina jumate de fata cu culoarea verde aprins"

    RăspundețiȘtergere
  9. L-ai mai testat intre timp ? Ai mai incercat si altceva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu i-am mai acordat prea multa atentie, in ziua nuntii nici macar nu l-am mai folosit si a fost totul ok, n-a fost canicula, machiajul meu a rezistat exemplar.

      Altceva n-am mai incercat, asa ca nu prea stiu sa te lamuresc. Banuiesc ca te-ar interesa pentru clientele tale, sa stii ca merita banutii, desi e cam scump.

      Ștergere