luni, 7 martie 2011

TAG: What I'm using right now

Nu aş fi postat două tag-uri unul după altul, am o grămadă de postări pending, dar mi s-a părut nepoliticos să nu onorez cât mai repede tag-ul de la Anaissa, tag care circulă deja prin blogosferă. De data asta vreau să fiu şi eu în rând cu lumea, so here we go.

1. Şampon: Sebum Control de la Gerovital Plant (e în teste) şi Herbal Essences pentru strălulcire (cel verde, momentan abandonat din motive de tratament cu Sebum Control, altfel un şampon destul de bun chiar şi pentru părul meu mai tonos ca vremea)

2. Balsam: Ser leave-in Sebum Control şi, ca a doua opţiune, Herbal Essences pentru volum (cel portocaliu, şi el abandonat pe moment)

3. Mască de păr: Kallos, când îmi amintesc (o am pe cea cu morcov)

4. Produse de styling: nu am obsesia aranjării părului, la capitolul ăsta cu cât e mai simplu, cu atât mai bine, dar din când în când mai folosesc spumă sau fixativ, atunci când trebuie să îmi aranjez părul pentru vreun eveniment

5. Gel de duş: Alverde Sensitive, Bourjois Bulles de Fruit  roşu (cu morcov, măr şi căpşune), Bourjois Bulles de Fruit portocaliu (cu cocos, mango şi avocado), Bourjois En Toute Intimite. Îmi place să variez şi cel puţin gama Bourjois mi-aş lua-o pe toată, să o văd înşirată în baie...

6. Loţiune de corp: Neutrogena Intense Repair Body Balm şi Alverde unt de corp cu nuci macadamia şi unt de shea

7. Cremă de mâini: Alverde cu gălbenele (pe terminate) şi Balea cu ulei de măsline

8. Antiperspirant: Rexona Crystal Clear Aqua (şi pe astea le variez, depinde pe care pun mâna când merg la shopping şi în ce dispoziţie e nasul meu în ziua respectivă) şi Balea Deospray Triple Effect

9. Fake tan: nope, aţi greşit persoana, sorry

10. Make up remover: loţiune micelară Ivatherm, şerveţele demachiante Elmiplant

11. Cleanser: demachiant cremă Estee Lauder

12. Cremă de faţă: cremă de zi hidratantă cu nectar de gutuie şi vitamina E

13. Exfoliant: Bioten cu miere şi sâmburi de caisă

14. Primer: momentan niciunul

15. Fond de ten: Afinittone Mineral Nuanţa Sand

16. Concealer: Afinittone

17. Blush: am unul mineral de la Selena, dar uit mereu să îl folosesc...

18. Bronzer: nu folosesc

19. Highlighter: nici din ăsta, dar asta doar până se instalează vreun pitic cu o misiune clară

20. Eyebase: Elf, Urban Decay, No 7, pe care pun mâna dimineaţa

21. Eyeshadow: 88-ul, s104 de la Nyx, trusa H&M, o trusă no name (urmează review), Seventeen, Mac

22. Eyeliner: Yves Rocher, Avon, Rimmel (toate sub formă de creion) sau pur şi simplu fard (negru sau colorat) trasat cu pensula udă

23. Ondulator: din ăla de păr folosesc extrem de rar, din ăla de gene am un no-name

24. Mascara: Rimmel (Extra Super Lash, Glam Eyes, Lash Accelerator), Maybelline (Colossal, The Falsies), Max Factor (2000 Calorie), No 7 Boots (Ultimate Curl)

25. Lipstick: Estee Lauder, Nyx, Rimmel, Oriflame, Essence, L'Oreal Infailible

26. Gloss: Max Factor (Vibrant Curve Effect), Elf (Baby Lips), Miss Sporty (Sunflower), Glazewear Metallic (Mauve Metal)

27. Ojă: nope, nu pot folosi din cauza alergiei, pentru că toate au mirosul prea tare...

28. Parfum: şi aici am câteva probleme, provocate tot de alergie. În general suport relativ bine parfumurile uşoare, florale. Am momentan Yves Rocher Pure Desir de Lilas şi Pur Desir de Mimosa

Dau mai departe tag-ul celor care nu au apucat încă să îl facă. Dacă vreţi detalii despre un anumit produs sau vreţi un review la vreunul din ele, please feel free să îmi scrieţi, aştept cu drag comentariile şi părerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu