miercuri, 10 iulie 2013

NOTD: Intense Pink by Oriflame

Am și uitat când am făcut ultima postare tip NOTD, așa că îmi spăl azi păcatele cu o ojă pe care nu mă vedeam purtând-o. Până acum, am rămas relativ imună la trendul ojelor neon, le admiram pe unghiile altora și atât. Ei bine, se pare ca de vreo 2 zile lucrurile s-au schimbat radical, în sensul că am primit o ojă (mulțumesc, Mihaela!) tip neon cu care am început o poveste de dragoste încă de la prima aplicare (cea de test!). Am trecut la treabă, am pictat toate unghiile și veți vedea în cele ce urmează ce a ieșit (pic heavy).


Am folosit baza Miss Sporty (o comoară la casa omului), oja cu pricina (Oriflame Intense Pink) si soluția de uscare rapidă Kallos (altă comoară).

Cu bliț, oja arată așa:




Fără bliț:


Culoarea apropiată de cea live este cea din pozele cu bliț, este un roz fucsia destul de turbat, aproape neon. Aici am reușit să o surprind mai bine:



Ce îmi place foarte tare la oja asta este că dă foarte bine pe o piele bronzată (deși eu nu sunt bronzată, am observat că oja asta dă senzația asta):


Poza asta e de fapt o mostră de folosire nu prea profi a aparatului, dar îmi ilustrează foarte bine ideea, deci rămâne.

Oja o puteți găsi în catalogul 10 de la Oriflame la prețul de 9,60 lei și puteți să îi dați o șansă daca sunteți încă, la fel ca mine, indecise în privința ojelor neon.

Ca rezistență, momentan mi-a depășit toate așteptările, a făcut față cu brio la treburi ca spălatul de vase, mânuitul de cuțite, atingeri și lovituri la care alte oje nu cred ca ar fi rezistat. Dacă o supun unor asemenea torturi (plus tastatul intensiv), nu-mi fac mari speranțe ca ma prinde week-end-ul cu ea pe unghii, dar pe de altă parte, nici nu îmi propun asta. Doar mai am oje la rând pentru purtare, așa încât în acest moment mă bucur de unghiuțele mele foarte vesele și estivale.

Voi ce ziceți de trendul ojelor neon? V-a convins sau nu? Aveți vreo preferată? 

Pentru orice vreți să îmi comunicați, apelați cu încredere la formularul de comentarii, îmi face mare plăcere să primesc feed-back de la voi!

8 comentarii:

  1. Am avut si eu oja asta, dar cu mult timp in urma, in alt ambalaj si parca sub alt nume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-a prins trendul ojelor neon si le port cu placere vara. Imi place sa ies din anonimat cu o culoare turbata pe unghii :) Frumoasa nuanta aceasta de la Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu puteam sa bag mana in foc ca n-o sa ma prinda. Numai bine ca n-am bagat-o, ca ma ardeam :))

      Multumesc, chiar e deosebita!

      Ștergere
  3. Arată foarte drăguţ unghiuţele :P. Cred că o să îmi cumpăr şi eu cât de curând baza asta de la Miss Sporty :D. Momentan am alta care nu mi se pare cine-știe-ce tot de la Miss Sporty :D.

    Kisses!
    Timi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Butterfly! Sa stii ca baza asta chiar e buna, sau cel putin pe unghiile mele isi face treaba exemplar, daca te intereseaza subiectul, fac review! Am luat-o la viteza, nu ma documentasem, nu nimic, si s-a dovedit a fi chiar utila!

      Te pup si eu!

      Ștergere