luni, 1 iulie 2013

Alverde emulsie de curățare sau cum e când trebuie să faci treaba producătorului

Am primit de la Iepuraș (deh, fată cuminte) o emulsie de curățare a feței cu gălbenele de la Alverde și un peeling cu caise și gălbenele de la aceeași firmă. Peelingul încă stă pe tușă (vreau să termin ce mai am și apoi îl exploatez) dar emulsia de spălare mi-a provocat mai multe serii de nervișori.



Vă veți întreba cu siguranță cu ce a putut greși un simplu produs de curățare solubil în apă. Ei bine, totul a plecat de la prima folosire, dar nici următoarele n-au fost în stare să-mi fie de prea mare ajutor. Pe ambalaj, indicațiile sunt clare: Faceți spumă cu un pic de apă în palme și aplicați produsul pe față, gât și decolteu, apoi îndepărtați cu multă apă. Din start am pierdut bătălia, nu am reușit neam să obțin spumă în palmă, emulsia de curățare părea un simplu demachiant tip lapte. Îndepărtarea cu multă apă era nu numai de la sine înțeleasă ci și un mare chin (imaginați-vă cum ar fi să folosiți un lapte demachiant pe post de produs solubil în apă și o să mă înțelegeți perfect). 


Următorul pas? Documentare intensă pe net, am zis că n-oi fi singura care folosește produsul. Surpriză, nu prea există informații și cu atât mai puțin review-uri în blogosfera românească pe această temă (lucru pe care îl voi rectifica cât de curând). M-am întors în baie și am încercat cu tot ce mi-a trecut prin cap, inclusiv cu burete de celuloză, dar fără prea mult succes. Credeți-mă că n-am mai întâlnit un astfel de produs care să mă frustreze în așa hal, mai aveam un pic și îl trimiteam direct în coșul de gunoi cu un șut puternic. Să ne înțelegem, eu una ador demachiantele solubile în apă, mi se par cea mai tare chestie inventată de la roată încoace (încă n-am descoperit farmecul demachierii cu lapte) și pur și simplu am refuzat să cedez. Pe de altă parte, era foarte clar că n-aveam cum să folosesc în continuare produsul în felul indicat pe ambalaj și, prin grația divină, am avut un moment de inspirație. Intră în scenă următorul personaj:


Este vorba de un recipient vechi de spumă de curățare de la Avon Solutions (suntem cunoștințe vechi, ați văzut-o aici de v-ați și plictisit de ea probabil), spălat bine și cu eticheta dată jos. De ce tocmai acest recipient? Pentru ca are acel sistem cu pompiță prin care lichidul poate fi transformat cu ușurință în spumă. Ia priviți-i pe amândoi împreună, un fel de ipostază înainte și după:


Am golit fain frumușel conținutul produsul Alverde în recipientul cu pompiță și cu ocazia asta am reușit să îmi păstrez intactă sănătatea mintală. Mai concret, iată ce am obținut:


Da, vedeți bine, mult așteptata și mult dorita spumă. Nu are nici pe departe consistența celei de la Avon, nici nu aveam pretenția asta, dar acum pot folosi produsul în parametri satisfăcători pentru obsedata de produse de curățare solubile în apă ce mă aflu. Pot obține spuma de care am atâta nevoie la o simplă apăsare de pompiță, rezolv problema demachierii, pun la loc capacul și toată lumea e fericită. Chiar m-aș fi ofticat mult prea tare dacă n-aș fi reușit să rezolv problema, acum chiar mă pot concentra pe calitățile produsului și pot să îl supun unor teste amănunțite care să mă ajute să revin cu un review.

Ce ziceți, v-ar interesa un review la emulsia de curățare cu gălbenele de la Alverde? Dar de soluția pe care am găsit-o ce spuneți? V-ați confruntat vreodată cu o astfel de situație? 

Ca de obicei, aștept cu mare drag comentariile, ideile și părerile voastre!

8 comentarii:

  1. Interesanta ideea ta. Si eu caut de fiecare data sa folosec la maxim potentialul unui produs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Era pacat de produs sa ajunga direct la gunoi.

      Ștergere
  2. si se adevereste once again vorba aia care zice ca romanul e inventiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Duamneee, asa ceva!... Eu nu m-as fi gandit la o asa solutie in vecii vecilor, dar e adevarat ca sunt blonda. Ma gandeam ca o fi fost tradusa gresit in romana eticheta, dar cu bruma mea de germana lipsa vad ca este chiar emulsie pt spalare. In acest caz, oamenii aia au o mare problema la mansarda daca au pus asa ceva pe piata in ambalajul acela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu sunt eu aia exagerata, nu? Eu sunt paralela cu germana (ce-i drept, ma puteam chinui si eu un pic), dar m-a lamurit total textura, e efectiv lapte dar o idee mai consistent.

      Solutiile ti le dau chiar problemele :D

      Ștergere