joi, 8 august 2013

Wishlist: Sleek Vintage Romance I-Divine Palette

Am nu una, nu două, ci trei palete Sleek: Oh So SpecialUltra Matte Darks și Respect, pe care, recunosc spășită, nu le folosesc la adevărata lor valoare. Ați putea spune că e de ajuns, am cu ce mă machia, nuanțele sunt relativ suficiente și variate pentru a-mi da de lucru. Cu toate acestea, am făcut o pasiune fulgerătoare pentru noua paletă anunțată de Sleek pentru luna septembrie a acestui an, pe numele ei Vintage Romance I-Divine Palette, adică minunata domnișoară de mai jos:


Sursa foto, aici

Paleta conține 12 pastile, în principiu și din ce mi-am dat eu seama, cu textură shimmery (mai ales nuanțele nude, pe primul rând), dar și cu textură mată, după cum îi stă bine oricărei palete Sleek care se respectă.

Mi se pare combinația ideală, la Oh So Special de exemplu sufeream după nuanțele nude, la Ultra Matte Darks câteodată sunt prea mate (mda, fetele astea!) iar la Respect am momente în care paleta mi se pare dificil de utilizat tocmai din cauza nuanțelor prea tari, parcă nu există cale de mijloc și nu în fiecare zi mă simt suficient de curajoasă să port nuanțe tari ca Aretha Orange si Otis Red.

Vintage Romance mă dă pe spate în principal datorită nuanțelor de mov-vișiniu, pe care le caut mereu în palete sau farduri și rareori dau de vreuna atât de frumoasă. Ca să nu mai spun nimic de faptul că asemenea nuanțe sunt absolut perfecte pentru un machiaj în nuanțele toamnei (și nu numai!). Nici nuanțele nude nu cred că vor fi ignorate, sunt perfecte pentru machiaje rapide, pentru fiecare zi.

Eu una abia aștept luna septembrie și sper din suflet ca paleta să fie disponibilă cât mai repede și în România. Presimt că va deveni extrem de repede noua mea favorită!

Voi ce ziceți ce noua propunere cu care vine Sleek toamna asta? Vă tentează noua lor paletă?

Comentariile voastre îmi fac ziua mai frumoasă, apelați cu încredere la formularul de mai jos!

8 comentarii:

  1. Este f frumoasa! Sincer, si mie imi plac mult mai mult culorile sidefate, ma sperie nuantele mate de albastru si mov din Bad Girl! Sunt greu de aplicat si de estompat.

    In schimb Showstoppers are o combinatie de sidefate si mate (deschise la culoare)care ma satisface pe deplin!

    Pare foarte interesanta si asta- nu a a aparut inca pe site dar voi urmari. Daca nu crezi ca o vei gasi usor, pot sa comand doua si sa ti-o trimit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bad Girl mi-a fost teama sa o comand, Showstoppers mi s-a parut un pic prea sidefata...si da, sunt de acord, asta e de-a dreptul ideala.

      Multumesc din suflet pentru oferta, esti foarte draguta, sper insa ca o vor aduce si in Ro si nu va trebui sa incurc lumea inutil. Multumesc inca o data!

      Ștergere
    2. Bad Girl e singura pe care nu o folosesc cu placere, pastilele s-au sfaramat si mi-a fost foarte greu sa curat mobila, haine si alte locuri in care s-a raspandit- totul a prins o nuanta bolnavicioasa de albastru:))

      La fel, cand incerc sa le folosesc daca ajung particule pe obraz...zici ca am jucat in Avatar!!

      Ștergere
    3. Deci intuitia mea sa o ocolesc a fost corecta...Foarte amuzanta ai fost la faza cu Avatar :)) mi te si imaginez toata albastra. :))

      Cu cele pe care le am eu (cele 3 momentan), n-am avut nicio problema cu spartul pastilelor si inca doua din ele au venit de departe.

      Ștergere
  2. Cat e de superba! Eu am Oh so special si Au Naturel si le ador :D trebuie sa mi-o comand si pe asta :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi doresc aceasta paleta este cu adevarat deosebita! Desi mai detin cateva dintre frumusetile Sleek, asadar nu ma pot plange.
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Heei dc nu mai postezi nimic?? Te urmaream cu mare interes....puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Alina. Multumesc pentru incredere. Am avut o perioada foarte aglomerata (mi-am terminat teza) si acum stau sa ma gandesc serios daca sa mai reiau scrisul pe blog, mi se pare ca blogging-ul de beauty s-a schimbat mult de cand n-am mai postat si nu stiu daca mai am ceva relevant de spus...Multumesc mult oricum, te pup si eu

    RăspundețiȘtergere