marți, 6 decembrie 2011

Preferatele lunii noiembrie

Încep să cred că merit un premiu, e a doua luna la rând în care nu numai că mă prind la timp că e that time of the month (momentul Preferatele lunii...., la ce vă gândeaţi?) dar am luat-o şi din timp, chiar am stat să mă gândesc ce produse am folosit cu precădere în luna care tocmai se încheie, ce m-a surprins plăcut şi pe ce produse am pus cel mai des mâna. Aşadar, după cum v-am obişnuit, cu categoriile aferente, iată ce am folosit intensiv în noiembrie:

I. Categoria îngrijire



1. Șampon anti-cădere Gerovital. Știu ca am promis că n-o să vă vorbesc despre șampoane, pentru că am un păr extrem de dificil, dar acest șampon, luat din necesitate (pot să fac o perucă în fiecare sâmbătă, după curațenie) chiar mi-a întrecut orice așteptare. Urmează review.

2. Balsam de buze Apidermaliv. Mirosul de portocale e bestiaaaaal. Mai multe detalii în curând.

3. Șampon uscat Trend It Up de la Balea. Îmi place mai mult decât Batiste. Dacă vă interesează ce am eu de spus despre el, dați-mi de știre și mă execut.

4. Cremă de față Apidermaliv, o folosesc atunci când îmi simt fața mai uscată decât de obicei.

5. Gel de duș Elmiplant Care Revigorant. De la hubby, aproape imediat ce a apărut. Așaaaaa îmi plaaaace...

6. Cremă anticelulitică Revicel. V-am zis, nu am cine știe ce celulită, însă îmi place mult de tot efectul de piele catifelată. Despre efecte...stați pe recepție.

7. Crema bio Cattier. Intrată pe ultima sută de metri în top, m-a convins de la prima aplicare. Îmi place tot, de la textură, la efecte...mirosul încă n-am reușit să îl asociez, hubby zice că seamănă cu siropul de tuse din copilăria noastră, eu...încă încerc să mă decid.

8. Cremă cicatrizantă cu gălbenele și propolis de la TIS. Nu e prima dată când o vedeți la preferate, pentru că din nou mi-a salvat pielea, la propriu. Vindecă zgârieturi mai mari sau mai mici, răni superficiale și împiedică infectarea.

II. Categoria make-up



1. Pudră Stay Matte Rimmel. Cred că e cea mai bună pudră din câte am folosit până acum, îmi place mai mult și decât cea de la Bourjois.

2. Fard Essence. Nu se vede în poză, va trebui să să credeți pe cuvânt, e un roz pal, numai bun de combinat la repezeală.

3. Rimel Collosal. Rimelul meu preferat de până acum. Cel de la Max Factor e și el pe aproape în top, dar tot la Collosal mă întorc.

4. Trusă Radiance Cosmetics. Cadou de la revista Story, pe care altfel nu cred că aș fi cumpărat-o (mie îmi plac revistele mai dolofane). N-am mai auzit de Radiance până acum, dar trusa asta pur și simplu trebuia să o am. Culorile sunt minunate (deși roșul ăla nu știu dacă o să îl folosesc de mai mult de două ori pe an, când mă lovește cheful de machiat cu roșu) și rezistă extraordinar, chiar și fără primer.

5. Creioane de ochi Avon, Glimmerstick și Glimmerstick Diamonds. Nuanțele sunt Cosmic Brown (pentru cel Glimmerstick) și Black Ice (pentru Glimmerstick Diamonds). Le alternez în funcție de culorile din machiajul zilei respective.

6. Trusă Sephora. Nici ea nu e nou-venită, ați mai văzut-o, doar că în noiembrie de multe ori am optat pentru un machiaj nude și trusa asta a fost numai bună.

7. Fard Seventeen. Aici iar trebuie să mă credeți pe cuvânt, aparatul meu are ceva cu mine în seara asta. Fardul e un bej foarte frumos, îl aleg când am chef de no make-up make-up și, pe lângă cea mai închisă nuanță din trusa de sus, iese ceva subtil și frumos.

III. Categoria nails

Luna asta, mi-e rușine să recunosc, nici nu-mi amintesc când și dată mi-am colorat unghiile. Știu, bad beauty blogger, nu pot decât să promit că mă revanșez în decembrie cu niște NOTD. Deal?

Voi ce produse aţi folosit cel mai des în noiembrie ? Ce v-a surprins la modul plăcut? Aştept cu drag comentariile, ideile şi părerile voastre.

3 comentarii:

  1. Buna! Te astept si pe blogul meu, pentru a vedea produsele mele ale lunii noiembrie! :D
    http://geolinecurls.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei , este buna pudra de la Rimmel? Am tenul mixt si as vrea o pudra care sa imi tina tenul mat .

    RăspundețiȘtergere
  3. @It's Friday Somewhere: imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, puteam sa bag mana in foc ca am facut-o deja. Deh, varsta. :))

    Pudra Rimmel imi place foarte tare, maine sau poimaine o sa imi mai iau una, e o oferta la B&B Collection, cu fdt si pudra la 24 de lei.

    O sa ii fac si un review soon.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere