marți, 1 noiembrie 2011

Noile geluri de duș Elmiplant: noutate absolută

De vreo săptămână le ochisem în DM, am vrut să scriu despre ele, însă pe net nu era nimic, atât de nouă era gama. Este vorba de noile geluri de duș de la Elmiplant, o gamă absolut minunată (m-a vrăjit în primul rând mirosul celor 4 variante), cu unt de karité (sau unt de shea) 100% organic. De ce unt de shea? Cunoscut încă din vremuri străvechi pentru multiplele proprietăți curative și de înfrumusețare, untul de karité are rolul de a ajuta la menținerea frumuseții naturale a pielii, având un conținut mare de acizi grași (cu rol în păstrarea elasticității pielii, a menținerii hidratării și îmbunătățirii procesului de regenerare), dar și de vitaminele A și E, care sunt puternici antioxidanți. 

Fiecare din cele 4 tipuri de gel de duș-cremă e caracterizat de o asociere de 2 ingrediente naturale, fiecare din acestea având o anumită acțiune: Nutritriv, Hidratant, Revigorant și Catifelat. Simțurile sunt astfel răsfățate de combinația de ingrediente naturale iar pielea rămâne netedă, fină și hidratată. După cum ne-a obișnuit Elmiplant, formula este cremoasă, Ph-ul echilibrat, fără parabeni sau coloranți în compoziție, produsele fiind, bineînțeles, testate dermatologic. 

Dar destul cu vorba, să cunoaștem vedetele:


De la stânga la dreapta, avem:

1. Gel de duș-cremă hidratant, cu bambus și proteină de orez, ambele ingrediente având un efect puternic hidratant sau de menținere a hidratării, asta, bineînțeles, pe lângă untul de shea. Adică acest frumușel, al cărui motto este Simte atingerea naturii și bucură-te de o senzație minunată de hidratare:


2. Gel de duș-cremă revigorant, cu lămâie verde și nectar de gutuie, uleiul esențial de lămâie verde având rolul de a îmbunătăți tonusul pielii, având în același timp efect revitalizant iar extractul de gutuie asigurând hrănirea pielii în profunzime. Simte atingerea naturii și încarcă-ți pielea cu energie!


3. Gel de duș-cremă nutritiv, cu miere și lapte de bumbac. Mierea a fost aleasă pentru că, fiind bogată în vitamine și minerale, hrănește intensiv pielea uscată și îi redă elasticitatea iar laptele de bumbac previne deshidratarea. Simte atingerea naturii și bucură-te de o piele radiantă, cu ajutorul acestui frumușel:

4. Gel de duș-cremă catifelat, cu migdale și unt de avocado. Un excelent emolient, uleiul de migdale rezolvă problema hidratării și a strălucirii pielii iar untul de avocado, cu un conținut ridicat de vitamina E, are rolul de a hrăni intensiv pielea uscată și de a îmbunătăți elasticitatea. Sloganul lui? Simte atingerea naturii și oferă pielii tale catifelare senzuală!

De unde am eu toate informațiile acestea? De la Elmiplant, bineînțeles. Curioși în legătură cu gramajul și prețul? Fiecare gel de duș are 400 de mililitri iar prețul recomandat este 10,50 lei per produs. Momentan eu le-am văzut doar in DM, in supermarketuri nu știu dacă au ajuns încă.

Și acum...îmi cer scuze, o să dispar la duș, am avut o zi lungă, mă cheamă gelul de duș revigorant să mă pună pe picioare.

Voi le-ați văzut în magazine? Vă tentează? Ce părere aveți despre noua gamă? Aștept cu interes comentariile, ideile și părerile voastre.

18 comentarii:

  1. Ma tenteaza cel cu miere si bumbac.
    Nu le-am vazut pana acum pe rafturile magazinelor. Preturile sunt foarte convenabile si chiar sunt curioasa de textura si aroma lor!


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoase sunt :D imi plac cosmeticele verzi :D :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mie ori ala cu bambus si orez ori ala cu avocado si migdale mi-ar place :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc mult, girls, si ma bucur ca va plac.

    @Madlen:nu numai ca arata bine, dar si miros foarte fain.

    @Aurora Toma: textura si aroma sunt bestiale, cel revigorant pe care il am eu nu are mirosul ala standard fresh, ci e mai subtil si mai fain...

    @Anais:musai sa iti iei unul, eu cred ca le iau la rand pe toate.

    @Miu Miu: sunt si verzi, si romanesti...

    @Liz: Urmeaza, urmeaza...stay tooned.

    Va pup si eu pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. eu le-am vazut in carrefour grand arena...si costau in jur de 7 lei si ceva, nu mai stiu exact, erau la oferta, cel cu lamaie miroase absolut demential!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Woooow, roxade, ce veste buna ne dai...Pai la pretul asta merita raaaaau de tot.

    Cel cu lamaie verde il am eu acum, e bestial. Sa-l vezi la dus cat de fain e!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alex, le-ai gasit cumva pe vreun site? Eu am cautat pe site-ul lor si nu sunt :( ma interesau ingredientele
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra: nu le-am cautat pe niciun site, dar o sa fac o poza la gelul meu, ca sa vezi ingredientele. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Le-am văzut în Real și m-au ispitit. Nici nu am putut să refuz oferta : 2 cu 9.99 lei !!! Chilipir. Mi le-am luat pe cel cu miere și bumbac și pe cel cu unt de shea și lapte de avocado.
    Îmi plac cum miros și și faptul că sunt așa cremoase♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Wooow, Iguanitza...asta chiar m-a lasat speechless...Ia ghici cine face o vizita in Real in week-end?

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti dai seama...Multumim mult de tot pentru informatie! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Alex, poate profit si eu de oferta de la Real (sper sa fie si in Bucuresti).
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  13. super tare si asa sunt in cautare de gel de dus :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am prins oferta la real, 2 cu 9.99 lei! La inceput am fost sceptica, am zis ca probabil sunt aiurea, dar dupa ce le-am mirosit, le-am dat o sansa si bine am facut :D Eu sunt multumita, il am pe cel hidratant cu bambus si proteina de orez, si pe cel catifelat cu migdale si un de avocado. Cand am ajuns acasa mi-a parut rau ca nu le-am luat si pe celelalte doua...:p

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alexandra Rotaru: incearca-le, n-o sa iti para rau...Plus ca au si o cantitate rezonabila, 400 de ml la 10 lei mi se pare ok

    @Chocolate Bee:Sunt curioasa cum ti se par, poate revii cu impresii!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere