miercuri, 27 aprilie 2011

Giveaway de poveste

Draga de Adina ne tentează cu un giveaway imposibil de refuzat, oferind un travel kit Sigma. Dau cuvântul Adinei pentru lista cu reguli:


Cu ocazia celor peste 500 persoane care au dat Like paginii mele de Facebook de cand am facut-o (ianuarie 2011) am ocazia sa tin un concurs in cadrul caruia puteti castiga un set Sigma Travel Kit in Black: http://www.sigmabeauty.com/product_p/tk002.htm

Ce trebuie sa faceti pentru a putea castiga?

1. Sa dati Like paginii mele de Facebook (daca nu ati facut-o deja).
2. Sa lasati un comentariu aici in care sa imi spuneti parerea voastra despre blog-ul meu (www.adynas.com). Ce va place, ce nu va place, ce credeti ca ar trebui sa schimb? Cat mai detaliat sau cat mai putin detaliat, oricum va face voua placere sa imi raspundeti.
3. Optional: Daca aveti blog, puteti posta despre acest concurs pe blog-ul vostru. Postarea trebuie sa contina un link catre concursul meu. Acest lucru va aduce o sansa in plus sa castigati, va voi trece numele de doua ori in lista de participante. Daca postati pe blog nu uitati sa imi lasati link-ul. Daca nu aveti blog nu este nici o problema, va puteti inscrie oricum.

Concursul se va incheia luni pe data de 9 mai 2011 la ora 23:59. Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org si va fi anuntata tot aici, pe Facebook.

Va urez succes tuturor si va astept sa va inscrieti!



Așa-i că e imposibil de rezistat la o asemenea ispită? Vă puteți înscrie aici. Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu