sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cremă antirid pentru ochi Bioten


Teoretic, n-ar trebui să folosesc încă o cremă de ochi antirid, şi cu atât mai puţin una destinată segmentului de vârstă de peste 30 de ani, după cum este indicat pe ambalajul cremei de ochi antirid cu Royal Jelly (lăptişor de matcă, mai pe româneşte) şi proteine din grâu.

Din nefericire, nu mai ştiu care e povestea acestei creme şi de ce am ales-o tocmai pe ea. Probabil că piticeii mei referitori la ridurile de sub ochi (nişte linii fine, cel mai probabil de expresie) s-au adunat într-o zi, au făcut şedinţă şi au ajuns la concluzia că aşa nu se mai poate. Aşa că Alexandra s-a dus frumuşel în Carrefour, a studiat ofertă şi a plecat acasă cu un tubuleţ mic şi drăgălaş, căruia nu i-a dat prea multe şanse. Daaar, cum se întâmplă de obicei când nu ai prea mari aşteptări de la un produs, ai şi surprize. De data asta, plăcute.


Hai să o luăm sistematic, la bani mărunţi, ca să vă puteţi face o impresie despre această cremă.

Preţ: pentru un tub de 15 mililitri plătiţi între 9 lei şi 12 lei, în funcţie de magazin. Vă sfătuiesc să alegeţi hipermarketurile atunci când se poate, au oferte mai bune în ceea ce priveşte preţul anumitor produse de beauty. Tot ca regulă generală, am observat că produsele Bioten sunt un pic mai ieftine decât cele Elmiplant, deşi brandurile sunt surori.

Ce promite: crema antirid pentru ochi, cu lăptişor de matcă şi proteine de grâu este testată oftalmologic şi nu conţine parabeni. Noua Cremă pentru Ochi Bioten este special concepută pentru a preveni apariţia ridurilor fine, în timp ce diminuează apariţia cearcănelor. Da, uitasem să vă spun că practic crema are o dublă acţiune, atţt împotriva ridurilor, cât şi împotriva cearcănelor.

Cum se foloseşte: crema se aplică de 2 ori e zi, o dată dimineaţa şi o data seara, pe zona curată din jurul ochilor, folosind mişcări delicate. Aici trebuie să îmi fac mea culpa: niciodată, dar absolut niciodată nu folosesc crema dimineaţa, pentru mine e cremă de seară.

Ce face: iniţial am fost tentată să zic că această cremă nu face mare lucru şi că mă dau cu ea pur şi simplu ca îmi place textura, care e una semi-fluidă, delicată şi care se absoarbe rapid. Parfumul nu e nici el prea rău, la fel de delicat şi deloc agresiv chiar şi pentru rinita mea alergică. Dar, dupa cum spuneam, produsul s-a dovedit a fi una din marile descoperiri de beauty pe care le-am făcut până acum. Trebuie să vă introduc un pic în atmosferă: programul meu de somn e unul cel puţin sadic, în sensul că mă bag în pat de obicei la ora la care alţii deja trec în faza a doua sau a treia a somnului. Ceea ce, cuplat cu o trezire relativ devreme, nu are acum să aibă efecte pozitive asupra cearcănelor şi ridurilor. Cu alte cuvinte, mi-o fac cu mâna mea. Dar, din fericire, am un mic secret, în persoana cremei Bioten. Indiferent cât de târziu mă culc şi cât de puţine ore dorm, zona din jurul ochilor nu mă trădează, asta cu condiţia să mă fi dat cu o seară înainte cu crema de ochi. Cu ochii în sine e altă problemă, ei mă dau de gol şi când am febră sau alte probleme, aşa că lor nu am ce să le cer. Totuşi, să nu vă închipuiţi că face minuni împotriva acelor cearcăne încăpăţânate, din fericire, nu am aşa ceva. Am numai cearcăne de bun simţ în general, şi scap rapid de ele cu un pic de somn (varianta optimistă) sau cu cremă (varianta cea mai folosită). În ceea ce priveşte ridurile, iar nu am de ce să mă plâng. Sunt convinsă că fără această cremă, ridurile mele şi-ar lua libertatea de a-şi face de cap cum vor. Aşa, le ţin sub control. Bineînţeles că nu am cum să scap de ele fără o cremă serioasă, dar mai amân momentul pentru că nu prea am încredere în cremele care promit marea cu sarea.

Nu vă învăţ să aveţi un stil de viaţă aiurea, propunând trucuri care să vă scoată din belea, dar ideea e că această cremă vă poate scoate din multe, poate să diminueze efectele dezastruoase ale nopţilor cu mai puţin somn decât e cazul.

Ce mi-a plăcut: pe lângă ce am zis mai sus, mă declar fan forever and for always al acestei creme. Mai trebuie să spun ceva?

Ce nu mi-a plăcut: aici nu prea am multe de spus, poate doar faptul că, după un timp, formula cremei are tendinţa să se separe. Astfel, mai întâi curge un fel de lichid transparent, dar numai o picătură, şi apoi crema în sine. Problema se rezolvă dacă ţin tubul cu capul în jos.

O voi cumpăra din nou? Sunt deja la al treilea tub, şi chiar dacă pare mic tubul, ajunge lejer cel puţin două-trei luni, cu folosire zilnică. Deci, da, când mi se termină tubul ăsta, iau sigur altul.

Mai mult, am observat că îmi plac destul de mult cosmeticele autohtone, şi avem câtva branduri solide şi care promit. Adică voi alege mereu o cremă Bioten sau Elmiplant sau chiar Gerovital (care, mai nou, beneficiază de o politică de marketing cu totul specială) în defavoarea Nivea sau L'Oreal. Call me crazy, dar aşa e.

La voi care balanţă se înclină mai mult? Vă plac produsele de beauty româneşti? Dacă da, care? Ce experienţe aveţi cu brandurile româneşti de produse de îngrijire?

7 comentarii:

  1. Folosesc cateva produse romanesti, Elmiplant, Farmec, Cosmetic Plant si ma declar multumita per total. Unele sunt mai bune, altele mai proaste, insa acelasi lucru se aplica si firmelor straine (parca rata de esec e mai mare la ei), iar ale noastre sunt si mai ieftine, adica altfel iti da mana sa incerci un produs nou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut crema asta acum ceva timp. Ba chiar i-am recomandat-o si surorii mele. Mi-a placut cel mai mult textura si senzatia de hidratare care dura mai multe ore. Sunt totusi prea multe branduri pe piata si nu as vrea sa se simta neglijate :P, asa ca nu am mai cumparat-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, Sadie, parca e mai usor sa iei ceva romanesc. Si eu am aceeasi parere, parca firmele straine o pecesc mult mai usor.


    Mint, si eu mai am o crema tot pentru ochi in asteptare pentru testat, dar tot la asta ma intorc, asta e sigur.

    RăspundețiȘtergere
  4. acuma ca am citit ce ai scris tu am sa folosesc si eu zilnic cremutza pt ochi :P desi o am de cateva luni nu am folosit`o prea des.. eu ma asteptam la rezultate vizibile in timp fffft scurt si cum nu le`am vazut am lasat deoparte crema :| dar acum ca o lauzi asa tare am sa`i mai dau o sansa :D
    frumos review :D si bine ai revenit :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ieri cand eram in real oscilam intre aceasta crema si cea de la Olay anti-wrinkle eye gel.In final am ales cea de-a doua varianta care pana acum, dupa 2 utilizari pare ok, dar acum citind reviewul tau parca imi pare rau ca nu am ales-o pe cea romaneasca. Oricum, merci pt pont, data viitoare cu siguranta pe aceea o voi lua.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am reusit sa-mi stapanesc tenul doar cu gama Stop Acnee de la Gerovital si cu pastile,si cum nu prea imi place mie sa ma indop cu chimicale prefer crema si gelul de spalat pe fata.
    Imi plac produsele romanesti,sincer.Multe sunt mult mai bune decat cele straine.Pacat ca nu avem si o firma de produse cosmetice romanesti mai de doamne ajuta,ca parca nu prea am icnredere sa incerc fondul de ten de la Farmec.Nu stiu de ce.Poate si unde m-am indragostit iremedial de fondul de ten Miss Sporty So Matte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lestie, nu stiu de ce dar presimt ca o venim tare din spate si cu asta. Sau daca nu, ne putem face noi afacere. :D Poate se extind Elmiplantul sau Gerovitalul, ca tare bine ar face. Oricum, ai dreptate, mai bine o crema decat pastile. Si daca ai mai gasit si produsele perfecte pentru tine, e si mai laudabil.

    Deamyworld, de aia existam noi, blogerritele, sa va tentam la fel cum suntem noi tentate.

    RăspundețiȘtergere