joi, 4 noiembrie 2010

Estée Lauder: demachiant-cremă pentru ten uscat

Evident că sunt adepta îngrijirii personalizate a tenului, care presupune respectarea nevoilor specifice fiecărui tip de ten. Evident că nu am tenul uscat, decât eventual iarna din cauza vântului. Şi atunci bineînţeles că intervin în forţă şi folosesc o cremă mai hidratantă decât cea cu care mă dau în mod obişnuit şi în scurt timp toate sunt bune şi frumoase din nou. Că să fie cât se poate de clar, tenul meu este normal, uneori cu tendinţe mixte, alteori cu toanele specifice unui ten sensibil. În general ne înţelegem bine, îl respect, el nu dă doi bani pe respectul meu şi face tot ce vrea el. Dar pe ăsta îl am, cu ăsta defilez, nu? 

Ideea este că anul trecut în preajma Crăciunului am primit o mostră de 30 de ml, de fapt varianta mini, a demachiantului cremă pentru ten uscat de la Estée Lauder. Multă vreme i-am dat numai târcoale, nu l-am folosit, pentru că aveam senzaţia că este total nepotrivit pentru tipul meu de ten, care are piticeii pe care vi i-am descris mai sus. Dar asta se întâmpla înainte să renunţ, pe rând, la demachiantul cu muşeţel de la Yves Rocher, cu care tenul meu ajunsese să aibă ceva personal, dar şi la cel de la Bourjois pentru ten normal, în ambalaj albastru, care îmi provoca nişte puncte negre de toată frumuseţea. Aşa că, la un moment dat, cumva contrânsă de circumstanţe, dar şi cu o doză sănătoasă de curiozitate, care nu-mi lipseşte niciodată, am încercat demachiantul Estée Lauder. Prima impresie a fost una onomatopeică: Câh. Textura este una extrem de groasă, asemănătoare unguentelor. Mai mult, are o culoare alb-sidefată, deci ar putea fi confundat cu uşurinţă cu un unguent. Miros nu are, dar şi dacă ar avea, asta nu l-ar face mai interesant la o primă vedere. Dar să o luăm sistematic:

Preţ: 20-25 de euro, în funcţie de site şi de ofertă, pentru 125 de ml. Produsul este în mod clar unul care tinde spre high-end pentru că nu cred că multe din noi sunt dispuse să dea atâţia bani pentru un simplu demachiant. Este cert însă că şi brandul dictează în acest caz.
Ce promite produsul: Citez spusele producătorului, ca un filolog ce mă aflu: Demachiantul sub formă de cremă oferă noi senzaţii pentru tenul uscat. Spuma bogată pe care o produce curăţă blând şi totuşi eficient. Păstrează bariera de hidratare a pielii şi o îmbunătăţeşte. Amestecul calmant de plante linişteşte şi catifelează tenul. Produsul lasă pielea curată, hidratată, proaspătă şi cu o senzaţie de bine. 
Ce face produsul: în mod cert, ceea ce promite, chiar şi pentru un tip de ten căruia nu i se adresează în mod
special. Pe de altă parte, mi se întâmplă frecvent să am senzaţia de piele uscată după demachiere, mai ales că sunt fan declarat demachiant care se înlătură cu apă. Aşadar, acest demachiant, deşi în aparenţă extrem de gras, curăţă exemplar şi chiar dă o senzaţie de curăţenie atât de eficientă încât pielea se simte un pic uscată. O să spuneţi că tenul meu este foarte ciudat. N-o să vă contrazic. Oricum, am anumite rezerve în privinţa efectelor pe un ten cu adevărat uscat, dacă pe al meu, normal cu veleităţi de ten mixt, mi-l usucă uneori. 

Pe de altă parte, senzaţia de curăţire şi de piele fină este imposibil de egalat, nu l-am mai regăsit la niciun demachiant de acest fel. Poate totuşi împărţirile gen ten uscat/normal/mixt sunt mult prea rigide, nu ştiu. Mai mult, cred că tocmai datorită consistenţei de unguent respingător, produsul este extrem de economic, pentru că e nevoie de o cantitate cât un bob de orez pentru a demachia inclusiv rimelul. Ceea ce înseamnă că preţul nu este atât de exagerat pe cât pare la prima vedere.

Îl voi cumpăra din nou? În mod cert, mi-a plăcut mult de tot, însă problema e că preţul lui depăşeşte un pic bugetul meu în acest moment pentru un demachiant. Totuşi, nu promit că o să rezist, mai ales dacă o să găsesc vreo ofertă avantajoasă. Până la urmă, produse de genul acesta te fac să te simţi cumva specială şi nu datorită brandului în sine, cât datorită efectelor pe care le au asupra tenului şi, surprinzător, şi asupra moralului. Doar orice beauty-addict are comfort-product-urile ei, nu-i aşa? 

Pe voi ce produse de beauty vă fac să vă simţiţi speciale şi au puterea să vă liniştească?
Cu produse Estée Lauder v-aţi mai întâlnit până acum? Ce părere aveţi despre ele?

PS: dacă postarea mea nu a fost îndeajuns de disturbing, aflaţi că în aceeaşi gamă există şi un exfoliant. Bineînţeles că dacă pun mâna pe el nu-l iert. Şi vă anunţ şi pe voi ce poate.

2 comentarii:

  1. buna.. te-am adaugat in blogroll,, daca esti dragutza adauga-ma si tu :) mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey Alexandra, ai un tag de la mine :)

    http://myabeauty.blogspot.com/2010/11/tag-my-makeup-story.html

    RăspundețiȘtergere