luni, 6 iunie 2011

Câștigătoare Giveaway Sigma by Alexandra scrie...

Uite că am ajuns și în momentul în care trebuie să anunț prima câștigătoare a unui giveaway Sigma. Primul giveaway, dar nu și ultimul, vă promit că vor mai exista astfel de giveaway-uri. 

Am avut două probleme mari și late: blogger s-a decis să arate tuturor că e temperamental, unele fete au avut dificultăți în a se înscrie, tocmai din cauza platformei de blogging, iar altora le-a fost de-a dreptul imposibil să o facă și, după multe încercări, am fost de acord să primesc înscrierea lor prin mail. Dovada o aveți la postarea cu anunțul giveaway-ului, unde am introdus sub formă de comentarii proprii înscrierile lor, pentru că nu mi s-a părut corect să le privez pe fete de posibilitatea de a se înscrie doar pentru că nu merge cum trebuie blogger.

A doua problemă am avut-o cu Domnul Random cum îmi place mie să îl alint. Lui nu-i place de mine (dovadă că n-am câștigat niciodată cu Random) și se pare că nici mie de el, mi-am prins efectiv urechile. O să vedeți ce a ieșit.

Dacă ar fi fost după mine, v-aș fi premiat pe toate. Aveam însă o singură pensulă la dispoziție, astfel că celor care nu au avut noroc de data asta le promit că va mai exista o dată viitoare. De fapt mai multe, stay tooned.

Așadar, participantele au fost următoarele:

Nr.
Nume
1.
Mădălina
2.
Adriana P.
3.
Aura T.
4.
Aura T.
5.
Cristina
6.
Cristina
7.
Vdaiana
8.
Cosmina
9.
Mariana
10.
Cris
11.
Alexandra C.
12.
Adriana N.
13.
Andreea Bacău
14.
Ana-Maria C
15.
Haine și Accesorii
16.
Ana Maria T.
17.
Ana Maria T.
18.
Dana Butnaru
19.
Camelia
20.
Ana Maria V.
21.
Ana Maria V.
22.
Katherine (Monica)
23.
Katherine (Monica)
24.
Adriana C.
25.
Adriana C.
26.
Raluca M.
27.
Raluca M.


Și fericita caștigătoare este, conform Random:


FELICITĂRI CRISTINA!!!! (îmi cer scuze pentru lipsa clarității, am avut de furcă cu Print Screen apoi cu Paint și tot așa. Numărul din imagine este 5, corespondent înscrierii Cristinei)

Aștept datele tale de contact pe adresa alexandra.ungureanu.1985@gmail.com pentru ca pensula să plece spre tine cât mai repede.

7 comentarii:

  1. Buna! eu la nr 5 o vad pe cristina..:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze, aveti dreptate, CRISTINA e castigatoarea.

    Clar, nu mai lucrez cu Random.

    RăspundețiȘtergere
  3. am castigattt, me hepiiiiiiiiiiiii
    ms alex

    RăspundețiȘtergere
  4. ai niste premii la mine http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/06/inspiration-blog-award-best-blog-award.html :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Ai niste premii la mine pe blog :) daca te intereseaza ai aici linkul: http://polish-addiction.blogspot.com/2011/06/premii.html

    RăspundețiȘtergere